Tüm Hogwarts'ta ve öğrencilerin ailelerine de yayıldığı gibi, Harry Potter bu yıl okula başladı. Tıpkı mini bir James Potter olan Harry Potter, babasına aşırı benzemeye devam ederek Gryffindor Quidditch Takımı'na da seçildi!
Son yüzyılın en genç Quidditch oyuncusu olan Harry Potter hakkındaki yorumlar şöyle:
Harry Potter'ın takıma alınmasını bizzat sağlayan Gryffindor Bina Başkanı Minerva McGonagall şöyle diyor: "Potter babasıyla bile yarışacak kadar iyi bir Quidditch oyuncusu... Tek farkları, birinin Kovalayıcı diğerininse Arayıcı olması."
Quidditch maçlarında hakemlik yapan Profesör Rolanda Hooch'un ifadeleriyse en az Profesör McGonagall kadar övücü: "Potter'ı antrenmanda gördüm ve onun James olduğunu sandım! Quidditch oyuncusu olmak Potterlar'ın kanında var."
Profesör Quirinus Quirrell da Potter'ı tebrik ediyor: "Po-Potter'ın ge-ger-çekten çok ba-başarılı ola-olacağını biliyorum." diyor Profesör.
Nedense(!) en kötü yorum Profesör Sevrus Snape'ten geliyor: "Potter bu kibirle ve burnu büyüklükle hiçbir şey başaramaz. Derslerimde hiçbir yeteneğini görmedim ve Quidditch'te o burnu büyük babasına benzemesi hiçbir şey ifade etmez."
***
1. sayımızı burada sonlandırıyoruz, haftaya görüşmek üzere, hoşça kalın!
Yazar: jamesloveslily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts Dergisi
Phi Hư CấuHogwarts'ın Resmi Haftalık Dergisi. Her Pazartesi ve sadece 2 Galleon.