2.Dostala som lístok na koncert Justina Biebra.

29 1 0
                                    

"Ja ti tak závidím." - vzdychla si Linda "Ehm... Mne? Prečo?" - nechápavo som sa opýtala. "Ty o tom NEVIÉÉÉŠ?!" To slovo 'nevieš' zakričala na celú triedu a v momente všetci sa otočili ku nám. "O čom?" Vôbec mi to nedochádzalo. "Však Justin koncert Praha áááááá...." po tomto sa znova na nás otočila celá trieda ale už aj s učiteľom. "Neruším vás náhodou dievčatá?" Ktovie ako dlho už bol v triede. Po hodine som sa snažila Linde vysvetliť moju nezaujatosť voči Justinovi. "Však vieš, že ja ho nesledujem ani nič a šanca, že sa s ním stretnem je jedna k milión tak sa ukľudni." No, zjavne to nepomohlo "Zober ma so sebou na preteky prosiiiiiiim. Aj keby som mala ísť celú cestu v kufri." Nechápem, čo ona  na ňom vidí ale tak nevzdávala som sa vo vysvetľovaní, že to, keď Justin bude v rovnakom štáte ako ja neznamená, že sa  s ním stretnem. Určite nebude sa len tak prechádzať po celom Česku. "Ahojte" pozdravil nás Marek. "Vieš, čo ber si dakde Lindu lebo už mám na ňu nervy." Vážne som nebola schopná to dopovedať a vybuchla som od smiechu. "Čo sa deje?" Tváril sa Marek, že o ničom nevie. "Skús mi povedať, že ani raz ti nespomenula za celú tú dobu, čo spolu chodíte, že je veľká fanúšička Justina Biebra." A hodila som na Mareka vražedný pohľad. "Nooo, nooo, ehm." A vybral z tašky obálku. "Čo to je?" V duchu som si priala aby to nebol lístok na ten koncert. Pri pomyslení nato, že 4 dni budem nonstop počúvať o Justinovi ma až striaslo. "Pre teba." Podal Marek Linde obálku ona hneď jak do nej nakukla, hodila sa Marekovi na ruky a začala kričať. Keď sa Linda ukľudnila Marek aj mne podal obálku. "Ak tam bude lístok na Justina Biebra dopredu ťa upozorňujem, źe si vyhodil zbytočne peniaze." A medzitým som otvorila obálku. "Ale no táááák, určite si to obidve užijete. Ja už musím ísť majte sa baby." Ani nepočkal ma moju reakciu a už bol preč. Po príchode na tréning som otcovi, ktorý je mimochodom aj môj tréner oznámila, že som s Lindou dostala lístok na Justina Biebra a budeme musieť tam v sobotu ísť. Otec sa zamial a posmešne sa opýtal "Na Justina Biebra? A ty ho odkedy prosím ťa počúvaš?" Prisahám, že ak ešte raz budem dnes počuť slovo Justin tak neručím za seba. "Hahahaha ešte ty s tým začínaj." Odfrkla som "Neber to v zlom. Ja vás nemám problém tam odviesť ani nemám nič proti tomu len nikdy si sa mi s tým nezdôverila, že sa ti páči." To snáď nemyslí vážne, že sa na tom bude smiať, ešte to mi dnes chýbalo. "Oci? Môžem si dnes požičať po tréningu auto? Chcela by som ísť za Maťom." Rýchlo som radšej zmenila tému. "Môžeš ísť rovno teraz. Dn..." Nestihol to ani doporedať a už som utekala k autu.

Can we still be friends?Where stories live. Discover now