ontvoert

92 3 1
                                    

Ik zal het even in het kort vertellen het gaat over Eveline ze is ontvoert en woont nu bij de ontvoerders in huis. Ze stelt zich allemaal vragen af. Waarom ben ik hier? Waarom ik? Wat gebeurt er? Wie zijn die mensen? Op al deze vragen en nog een paar krijg ze antwoord maar onder tussen gebeurt er iets bijzonders. maar om dat te weten moet je het boek maar lezen. Dit is het eerste boek dus hopelijk is hij goed. Xxx en veel plezier met lezen.

HOOFDSTUK 1

Het was stil ,geen wind ,en enkele lantarenpalen waren kapot. Ik liep van de bios naar huis. Want daar was ik net geweest ,met een paar vriendinen. In eens komt er een busje aanscheuren... Maar voor ik dat kan beseffen gaat de de schuifdeur open en word ik erin gesleurd. Ik krijg ductape over mijn mond geplakt en ik word vastgebonden aan mijn handen en voeten.Er word een doek tegen mijn neus geduuwd en ik weet niet wat het was maar ik werd suffig en moe. daarna weet ik er niks meer van.

En dag ofzo later schiet ik ineens wakker ik lig vast gebomden op een matras. Ik heb barstende hoofdpijn maar probeer toch mijn ogen open te doen. Ik lig in een oude stoffige kamer met maar één klein raam, met rode gordijnen en de muur is groen met geel behangt. En in het behang zijn kleine motiefjes verwerkt. Er staat een stoel en een tafeltje. En er is een grote deur. Langzaam gaat de deur open er komt een man met een bivakmuts op zijn hoofd binnen. En haalt de ductape van mijn mond af. En zecht meisje meisje toch. Hoe oud ben je? 15 antwoord ik. Hij kijkt me aan met zoon blik van

ik wil je ... En hij zecht als jij het waagt om mensen te bellen en te verwittigen dat je hier bent is je familie in gevaar. Begrijp je dat? Ja antwoord ik. Ik wordt bang en verdrietig ik voel een huilbui opkomen. En ja daar begint hij dan.

GevangenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu