stiekem verlieft !?

62 4 0
                                    

ben nog bezig met veranderen maar hier heb je alvast een deel

-----DAGBOEK-----

ik heb al jaren geen contact meer met mijn vader maar dat ga ik ze niet vertellen. wie weet wat ze dan met mij doen!!! en de man mag ik niet. maar de jongen is best aardig. ik vroeg aan de aardig jongen of ik een boekje mocht, om in te schrijven. en tada ik kreeg het en de jongen. en hij is mijn leeftijd en erg knap maar meer ook niet. en ze behandelen me ook niet slecht zelfs ik heb het hier beter dan thuis!

ik wordt wakker. doe de gordijnen open. en kleed me om. dan wordt er op de deur geklopt. het is die jongen weer hij komt eten brengen. 4 boterhammen met kaas en een glas melk. hij zegt goedemorgen. en ik begin te blozen en krijg het warm. maar ik weet niet waarom. en zeg hoi terug. ook hij begint te glim lachen. en zegt ga zitten, ik antwoord met ik jij ook dan. en ga zitten. hij zegt je hebt iets aparts, iets wat niemand heeft. en begint te blozen. en loopt dan snel weg.

-----DAGBOEK-----

ik doe de hele dag spelletjes met die jongen. en praat echt super veel met hem. het is echt gezellig. ik weet nu super veel van hem behalve zijn naam. ik denk dat ik morgen ga vragen of ik even naar buiten mag.

GevangenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu