De tuin

48 5 0
                                    

het is nu 11 uur dus over een uurtje zal hij mijn middageten wel kunnen brengen. na een uurtje komt hij binnen lopen. en ik vraag meteen mag ik even naar buiten want ik wordt gek van deze kamer. hij kijkt mij aan en begint weer te blozen. en hij zegt ja , maar ik moet je wel blindoeken tot je buiten bent. ja zeg ik , ik vetrouw je wel. nu blozen we allebij. als hij me voorzichtig geblinddoekt heeft met mijn sjaal. pakt hij mijn hand. En ik krijg et warm en een raar gevoel in mijn buik. En voel dat ik bloos. Maar dat zie je gelukkig toch niet door die sjaal. Hij lijdt me naar buiten. En doet mijn blinddoek af. Ik kijk hem in zijn ogen minutenlang is het stil en staren we elkaar aan. En dan geeft hij me opeens een zoen. En ik weet niet waarom maar ik zoen hem terug. Dit is zo bijzonder zo speciaal. Zijn lippen zijn super zacht. En dan stoppen we opeens. Omdat de man binnenkomt lopen in de tuin. En vraagt aan de jongen waarom ik buiten ben en of ik wat heb gezien. Hij antwoord met nee. Ik heb haar geblinddoekt en naar hier gebracht. Ze voelde zich niet lekker kijk maar ze is rood. En nu is het al weer. Wat minder toch. Ik knik. En de man antwoord oke dan. Maar over een kwartier moet ze weer terug naar binnen. En niemand mag weten dat ze hier zit.

Ik begin me van alles af te vragen. Waarom mag ik niets zien? En hoelang houden ze me nog vast? Ik weet het ook niet meer. Nu zegt hij dat ik naar binnen moet en hij blinddoekt me weer. Ik loop met hem mee maar dit keer zonder hand.

----------------------------------------DAGBOEK ------------------------------

Ik denk dat ik verliefd ben. Ik weet het eigelijk wel zeker! En hij volgens mij ook op mij. Ik hoop van wel waarom zou hij mij anders zoenen. Ik denk dat ik het hem morgen ga vragen. Of hij mij leuk vind en zo ja of hij.........

En wat zijn naam is.

-------------------------------------------------------------------------------------------

GevangenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu