gevangenis

59 5 0
                                    

HOOFDSTUK 2

Ineens word ik wakker geschud. Hier heb je eten zegt een jongen. Het is een andere dan de vorige keer. want dat was een man.  ik weet het zeker. Als mijn handen zijn losgemaakt mag ik eten en drinken. het is soep met een boterham en een glas water.

En de jongen bestudeert mij en doet zijn bivakmuts muts af. Hij zegt als je het eten op hebt klop je 3keer op de deur. En loopt weg. Ik denk hij was best knap. en ongeveer mijn leeftijd. Ik ben ontvoert maar ik weet niet waarom? En het lijkt op zoon vrouwen gevangenis. Van tv.

ik denk dat het een dag later is. daar komt die jongen weer en legt me uit waarom ik hier ben. nou ja zo ongeveer dan. hij zegt  je pa moet ons nog geld terug betalen. maar zolang hij niet betaald. houden we jou hier gevangen. als  hij het bij de politie meld. moet hij de gevangenis in. vanwege een hele boel stoute dingen. maar dat kan hij je maar beter zelf vertellen. je wordt hier verder niet slecht behandeld. we proberen alleen omdat je vader je gaat missen. te zorgen dat hij ons terugbetaald. en als je wat nodig hebt zeg je het maar. maar niet te gek. ik geeft meteen antwoord mag ik vragen hoe oud je bent? ja zegt hij. ik ben 16 jaar.

GevangenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu