De love boy

75 6 0
                                    

Ik wordt wakker en ik realiseer me dat ik in slaap ben gevallen tijdens het schrijven. Ik kijk slaperig om me heen en zie de jongen zitten in de stoel. En hij leest een boek. Maar ik herken meteen de kaft. Het is mijn dagboek! De jongen kijkt me aan En hij zegt goedemorgen sorry maar ik kon her niet laten. En ik vraag heb je alles gelezen? Ja en ik weet genoeg. Je hebt het toch niemand anders laten lezen he! Nee hoor antwoord hij waarom zou ik dat doen. En ik voel me al wat geruster. En hij loopt naar het bed en gaat naast mij zitten. En hij zegt vraag maar. Ik antwoord natuurlijk met echt! Mag ik alles vragen? En hij knikt ja. Hier komt ie dan "hoe heet je eigenlijk"? Stefan en jij? Eveline antwoord ik. En waarom zoende je mij? Omdat dat zo gebeurde voor ik het wist zegt hij en begint te blozen. Vond je het niet fijn dan? Vraagt hij. Nu begin ik ook te blozen. Ik neem aan dat dat een ja betekent zegt hij op een lacherige toon. Ik vindt je leuk Zeg ik. Maar we weten allebij dat dit niet kan en we moeten oppassen dat mijn oom (de boze man) ons niet betrapt. En snel vraagt Stefan of ik met hem wil. En ik zeg natuurlijk snel ja. En we bewegen onzen hoofden langzaam naar elkaar toe. En onze lippen raken elkaar. Maar voor ik het weet zijn we aan het zoenen. Ineens voel ik zijn mond nog een stukje opengaan en er komt een tong naar binnen.

Maar waarom help je mee? Vraag ik. Nou dat zal ik uitleggen zegt Stefan."toen ik iets ban 6jaar was zijn mijn ouders allebij omgekomen door een accident. En toen heeft mijn oom mij in huis genomen. En groot gebracht. Nu moet ik mijn oom helpen en dat wil ik ook graag maar normaal is hij altijd goed bezig. Maar hij had zomaar eens heel veel geld uitgeleend Aan jou vader. En dat wil hij nu terug. Daarom zit jij hier. OW das noet fijn van je ouders. Maar wat is er dan met ze gebeurd? Dat zeg ik liever niet antwoord Stefan. Alleen een probleem. En hij zegt wat. Ik heb mijn vader al meer dan 3 jaar niet meer gesproken. Omdat mijn ouders gescheiden zijn. SHIT ZEGT HIJ, en hij zegt je mag dit tegen niemand anders vertellen. En met ja antwoord ik.

Wordt vervolgd............

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 20, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GevangenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu