LÜTFEN VOTE ATIN ÇOK EMEK HARCIYORUZ :)
İYİ VEYA KÖTÜ YORUMLARINIZIDA YAZIN LÜTFEN :)-13 KASIM-
Karşıdan hızla bana doğru gelen motoru farkettiğimde çarpışmamak için motoru hemen sağa kaydırdım. Ama bu düşmemi engelleyemedi neyse en azından çarpışmamıştık. Çocukta yolun karşısına düşmüştü. Ayağa kalkıp kaskını çıkardı ve yanıma geldi. Bende kaskımı çıkarıp yanıma koydum.
—İyi misin ?
—Oradan bakınca kötü gibi mi görünüyorum ?
—Yoo turp gibisin Maşallah'' dedi sırıtarak.
—Sen? diye sordum. Beni taklit ederek;
—''Ordan bakınca kötü gibi mi görünüyorum ?"dedi. Bende alayla gülümseyerek;
—Yoo öküz gibisin Maşallah
dedim ve ayağa kalktım. Cevap vermek için dudaklarını araladı ama telefonum çaldı. Babam yazısını görünce hemen açtım.
—Efendim baba
—Kulübe gel
—Geliyorum
Ben motorumu kaldırırken bu sefer çocuğun telefonu çaldı. Benimki gibi kısa bir konuşma yapıp motoruna doğru ilerlemeye başladı. Birbirimize hiçbirşey söylemeden ordan ayrıldık. Kulübe geldiğimde babam masasında oturmuş. Bir adamla muhabbet ediyordu. Yanlarına gittim.
''Baba '' diye seslenince kafasını çevirip bana baktı. Ayağa kalkıp yanıma geldi.
''İşte benim varisim '' diyerek beni adama tanıttı. Adam ayağa kalkıp elini uzattı .
''Ben Cemil Soydem.'' Diyerek kendini tanıttı.
Adamın elini tutup.''Bende Duru Ateş'' dedim. Daha sonra babamın yanına oturdum. Adamda babamın karşısına oturup.
''Eymen 'de birazdan burda olur.'' Dedi. Sonra başını kulübün girişine çevirdi.
''Geldi.'' Diyerek ayağa kalktı. Masaya doğru gelen çocuk biraz önce az kalsın çarpışacağım çocuktan başkası değildi. Hassktr ne yani şimdi bu çocuk babamın arkadaşımım oğlu muydu? Çocuk babamla selamlaştıktan sonra benim önümde durdu ve elini uzattı.
''Eymen Soydem '' dedi ve elini uzattı. Uzattığı elini tuttum.
''Duru Ateş'' dedim ve elimi çekip yerime oturdum. Eymen'de babasının yanına oturdu. Babalarımız konuşurken cebimde ardarda gelen titreşimlerle telefonumu montumun cebinden çıkardım.
_DCC MAVİŞLER TOPLULUĞU_
*ŞAKACI ŞİRİNİM= Karşımda oturan kız bir içim su sevgili şirinler halkım.
*OBUR ŞİRİNİM= Su dedinde canım hamburger çekti. Bu saatte nerden hamburger bulucam lan ben !
*ŞAKACI ŞİRİNİM= Ulan Cem iki dakika mideni düşünme. Şuan seninle değilde karşımdaki taş kızla ilgilenicem. Rüyanda kantinci bıçakla kovalar inşallah.
*OBUR ŞİRİNİM= Tövbe de lan mal.
*ŞAKACI ŞİRİNİM= Amin.
Konuşmalarına babamın yanında gülmemeye çalışarak cevap yazdım.
*BEN= Ulan iki dakika kavga etmeden durun :D
*OBUR ŞİRİNİM= Ama sakar aşkım bana ne diyor duymadın mı?
*ŞAKACI ŞİRİNİM= Nasıl duysun mal adsfadsfad
*OBUR ŞİRİNİM= Dehşet mantıklı sdgsdfffg
Gülen emoji yolladıktan sonra telefonumu cebime koydum. Masanın yanına bir adam geldi.
''Rıfat abi Murat Tozlu geldi sizinle görüşmek istiyor.'' Dedi.
''Yukarıya al geliyoruz.'' Dedi babam ve Cemil amcayla beraber ayağa kalkıp merdivenlere yöneldiler.
Telefonum tekrar titremeye başladı , cebimden çıkardım ve Oğuz'un aradığını gördüm.
''Efendim Oğuz ?''
''Kızı aldım.''
''Depoya götür az sonra gelicem.''
''Tamam.''
Telefonu kapattıktan sonra Can'ı aradım.
—Söyle sakar pakizem
—Başlatma lan pakizene
—Tamam be, hemen kızma
—Senin geçenki kızı aldım depoda
—Valla mı?
—Az sonra depoya gel.
—Tabi gelicem be bu eğlence kaçar mı?
Telefonu kapatıp karşımda oturan Eymen'e baktım. Bana baktığını gördüm. O sırada babam ve Cemil amca masanın yanına geldiler.
''Biz gidiyoruz.'' Dedi babam ve mekandan çıktılar. Hemen bende masadan kalktım ve motoruma atlayıp depoya geldim. Can, nereden haberinin olmadığını bilmediğim Cem ile beraber deponun önünde bekliyorlardı. Hemen depoya girdik. Oğuz kızı sandalyeye bağlamıştı. Geçen gece Can'a ilaç verip, arabasını çalmıştı. Kızla Can'ı depoda bırakıp dışarı çıktık. 10 dakika sonra Can depodan çıktı.
—Tamamdır aldım arabanın anahtarını
—Ne vardı arabanın içinde bu kadar önemli
—Boşverin hadi gidelimOğuz'a kızı evine kadar bırakmasını söyleyip eve gittim. Güzel bir duş alıp salona indim. 5 saat sonra okul var. O yüzden uyumaya gerek yok. Gruba mesaj atmak için whatsapp'a girdim. O sırada Cem'den mesaj geldi.
*OBUR ŞİRİNİM= Uyudunuz mu gençliqq ?
*ŞAKACI ŞİRİNİM= Ergen ergen konuşma lan uzağımda olmasan bir tane çarpıcam ama dua et uzağımdasın.
*BEN= Ya siz cidden aynı evde nasıl yaşıyorsunuz kavga etmediğiniz tek bir an yok.
*ŞAKACI ŞİRİNİM= Eve sadece uyumak için geliyoruz :D
*BEN:= Başka türlü zaten siz o evi başınıza yıkarsınız. Uyumıycaksanız bana gelin.
*OBUR ŞİRİNİM= Başımıza yıkarsak başımız acır yanlız :D neyse sakar aşkım yiyecek birşeyler var mı?
*BEN= Gelin pizza söyleriz.
*OBUR ŞİRİNİM= Kapıyı aç.
Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açtım ve Cem ve Can'la birlikte salona geçtik. Cem pizzaları söyledi ve televizyon izlemeye başladık. 15-20 dakika sonra pizzalar geldiğinde Cem adeta kapıya doğru uçuşa geçti ve pizzaları alıp mutfağa geçti. Can'da Cem'in arkasından gitti. Bende arkalarından giderken telefonum çaldı. Geri dönüp telefonuma baktım. Oğuz arıyodu ''Efendim Oğuz'' der demez Oğuz ''Sakın o pizzaları yemeyin!'' diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA KAYBOLAN RUHUM
Teen Fiction''Belkide babam yerine annem olmalıydı yanımda.'' ''Neden?'' ''Çünkü her gün biraz daha karanlığa çekiliyorum.'' ''Karanlık olmak istemiyor musun?'' ''Hayır ben sadece Duru olmak istiyorum.''