3. Vrčení

3.6K 248 18
                                    

Sam - normálně

Elliot - tučně

Vzal jsem si ho do náruče a šel jsem s ním na svůj hrad. Ano, bydlím v hradu už 500 let. Šel jsem a pořád se koukal jak odechuje, neměl zrovna vypracovanou postavu...ale mě by stačila. Ach jo...na co to zase myslím, určitě je na holky.

▶ ▷ ◀ ◁ 

Probudil jsem se v posteli. Kde to jsem? Posadil jsem se a ihned se mi do hlavy dostala nesensitelná bolest. Co jsem to dělal? Začaly se otevírat dveře, ve dveří stál muž s červenýma očima. Počkat, červenýma?! 

Donesl jsem ho až do postele a přikryl. Odešel sem že nám zatím udělám něco dobrého k snědku. Já jsem si z lednice vzal pytlík krve a jemu sem začal chystat maso. Vlkodlaci mají rádi maso, i když sirové.

V rukách měl tác, od něj šla krásná vůně masa. Ale pořád jsem nemohl uvěřit že přede mnou stojí upír. Přišel k posteli a já jsem začal vrčet, nevím co od něj mám očekávat. Položil tác na druhou půlku postele, jinak se on sedl blíže ke mě. Měl jsem chuť se proměnit a přímo tady na místě zabít.

,,Nemusíš tak vrčet, nic ti neudělám." Přesto toho nenechal, spíše jeho vrčení se dalo více nahlas. Jen jsem si povzdychl. ,,Najez se." Vstal jsem a šel jsem si dopít krev, kterou sem nechal na stole.

Odešel? Mě by to mělo být jedno, začalo my kručet v břiše. Mlsně jsem se olízl a koukl na tác kde byl stejk. Mňam, neodolal jsem a začal jsem jíst. Bylo to výborný! Naházel jsem to do sebe jako malinu. Tak jo, asi mi vážně nechce ublížit, ale i tak.

Poklidu jsem si popíjel krev a četl noviny. Pak jsem uslyšel kroky, které vedly ze shora. Poté jak se přes obývák někdo přesouvám do kuchyně, kde jsem právě byl já. Někdo vstoupil, ale já jsem dělal že si pořád čtu noviny. 

Vstoupil jsem do kuchyně a viděl ho jak si čte noviny, při tom si popíjel skleničku vína. Ne to není víno, krev. Pevněji sem chytl tác a pak jsem ho postavil před něj. Z krve se mi vždycky dělalo špatně. Ale to dokážu. ,,Díky že jsi mi pomohl, ale už budu muset jít."

  ▶ ▷ ◀ ◁   

Ahojky! Tak jsem se rozhodla, že tento příběh dlouho byl odkládán. Tak tady máte kapitolku! Doufám že líbí. 

PS: Teď mě přepadl psací amok. Takže za nedlouho zase se mi nebude chtít psát. A budou míně vydávané kapitoly. Doufám že vám to ale nevadí. 

413 slov

Dryadaliss


Vampire & Werewolf /ZASTAVENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat