Megállunk nem messze a Forest Haven nevű elhagyatott elmegyógyintézet mellett amiről úgy hírlik, hogy kísértetek lakják, amit hülyeségnek tartok. Viszont hátborzongató történetek keringenek az itt kezelt betegekről, valamint az orvosaikról. Plussz elvileg az egész hely úgy néz ki, mint amit hamar elkellett hagyni. Minthogyha tűz ütött volna ki, csak tűz nélkül. Szinte minden ott van hagyva, és a földre szórva hevernek az orvosi eszközök: szikék, injekciós tűk és olyanok is amiknek a nevét sem tudom, másrészt különböző dokumentumok és szíjakkal ellátott ágyak és tolószékeket is látni szanaszét. Most legalább láthatom, hogy valóban így néz-e ki.
Leparkolunk a két kocsi mellé. Jas felvesz egy dzsekit és én is felveszem a pulcsim, mivel már lehült az idő és megint esőre áll.
-Nem hallok ugatást. - mondja Jas miközben megközelítjük a házat.
-Lehet, hogy már elment. - válaszolok
Üveg szilánkok borítják a kopott gyepet és örökzöldek nyújtózkodnak az ég felé mindenütt. Találó neve van az intézménynek. Valóban olyan minthogyha egy erdőben lenne. A képek is hűek a valósághoz: az épület mellett egy kupacban pár tolókocsi és iratokkal megrakott bőrönd hever.
Üres lyuk tátong ott, ahol az ajtónak kellene lennie. Belépünk. Az első helyiség egy nappalira hasonlít kisebb irodával egybe építve. A bútorok nagy részét megrongálták, de a kanapé elég jó állapotban van. Különböző graffitik díszítik a falakat. A bejárati ajtóval szemben van egy lépcső kb 5 méter távolságra.
Neszt hallunk az emeletről, elfolytott beszélgetésnek hangzik. Ha esetleg itt van még a kutya Jas letudja nyugtatni, állatorvosnak készül. Elindulunk a lépcső irányába, Jas arcára kiül a várakozás izgatottsága.
A lépcsősor tetején egy folyosóra kötünk ki, amin 6 ajtó sorakozik. Sutyorgás hallatszik az egyik felől.
-Tiffany? Nincs itt semmi. - szólal meg Jasmine
Kijönnek a lányok. Olyan rémült fejük van, hogy röhögnöm kell, de visszafogom magam. Amikor meglátom Jas arckifejezését rájövök, hogy erre várt. A sok sértegetés, piszkálódás most visszafizetődő egyetlen rémült pofavágástól. Elégtételt érzek, de ennél is jobb dolog jutott eszembe. Vagyis egy olyan amit alapból meg kell csinálnunk. Kicsit gyerekes, de kíváncsi vagyok, hogy tudnak-e takarítani.
Itt van Tiffany 3 hű követője. Debra,
Nancy
YOU ARE READING
Forest Haven
Teen Fiction,, Belém döfi minden előzetes figyelmeztetés nélkül a tűt, a kékes folyadék gyorsan kiürül a fecskendőből egyenesen a vérembe. A nyakamnál szúró fájdalmat érzek, a három köpenyes közelebb jön. Az egyikük egy ujabb injekciós tűt tart a kezében. Némán...