Tengerkék

69 3 0
                                    

Hazafelé én vezettem. Jas beszélt a vendégekkel út közben, kivéve Seth-el.

Beérek a házba és felhívom. Noszogatom magam, de miért ilyen nehéz ez? Azt mondta, hogy fáradt mostanában, nincs ideje a sok meló miatt. Én megértem, de ez akkor is bűzlik. Kezd kiesni az életemből, ami pedig nem történhet meg! Ez a gondolat, most bátorságot adott ahhoz, hogy őszintén beszéljek Seth-el a szívemet szorongató érzelmekről. Végre le kell ráznom magamról a feszültséget és a kétségeimet, amik már egy ideje felülkerekednek rajtam, amikor Sethről van szó.

A legnyomósabb ellenérv az az, hogy: Mi van, ha elveszítem miután elmondok neki mindent? De az utóbbi időben kialakuló szakadék közöttük megerősített afelől, hogy muszáj tisztáznom amit már 2 éve kellett volna.

Jas ér előbb oda az ajtóhoz, ő is betud menni, van kulcsa, amit sokan furcsállnak, de ennyi év barátság után ez természetes. Sokszor alszik nálunk, ezért megkapta a vendégszobát, ami pont az enyém mellett van az emeleten. Amióta az eszemet tudom, ez az otthonom és Jasmine a barátnőm.

Páran azt mondják rólunk, hogy fényűzően élünk, viszont rosszul gondolják, olyan az életünk, mint bárki másé. Egyszerűen csak nem ismernek minket és féltékenyek, többek között arra, hogy apának jól jövedelmező magán cége van. Építészettel foglalkozik. Már kiskoromban is belevont a munkájába, mindíg nagy élvezettel válaszolt a kíváncsi kérdéseimre. Aztán beleszerettem apu kis méricskélős világába, így most mérnöknek tanulok a hanoveri egyetemen.

Szokványos mozdulattal veszem le a cipőm. Kis folyosó húzódik a bejárati ajtótól egészen a konyháig, ami az étkezővel van egybe építve. Ezekkel szemben van a nappali, ami méretével felülmúlja az összes többi szobát, a szüleim szerint ez a ház lelke, mivel itt lazít együtt a család. Az alsó szinten található még anyaék szobája, egy fürdő, egy wc, plussz egy kisebb vendégszoba is.

A felső szinten szintén van fürdő, wc. Fent található az én szentélyem is: a szobám, amivel szemben van egt külön helyiség is, amit csak hobbi szobának hívok. Anyának es apának is van egy ilyene, csak ők a munkájukkal kapcsolatban használják, mivel szeretik is amit csinálnak. Valamint van egy edzőszoba is, anyáék azt gondolják, hogy ma már mindenkinek van futópadja, szobabiciklije meg hasonló cuccai, ráadásul anya oda van az egészséges életmódért, úgyhogy szinte minden bio nálunk.

Hamar kipakolunk a szatyorból 3 bor és pár zacskó chips hever a konyha pulton.

-Lezuhizok. - mondja Jas a pult másik feléről- Elég koszos az a ház. Holnap tuti nem egy ilyen ruhában fogok takarítani-a rózsaszín virágokkal borított nyári ruhára mutat- Úgy is később jönnek elvileg.-teszi hozzá egy vállrándítással.

-Rendben.-válaszolok-Behűtöm a borokat és én is letusolok. Gondolom a fentibe mész, úgyhogy lent leszek.

Egy rövid bólintással nyugtázza a hallottakat, majd elmosolyodik.

-Sethet meg el ne felejtsd felhívni! -
Szigorúan felém bök, akár egy tanító néni. A haját összefújta az augusztusi szél, pár tincs kiszaladt a kontyból.
Kék szemeivel hunyorít és figyelmeztető mozdulatokat tesz. Ki gondolta volna, hogy szakmát tévesztett?

-Oké tanárnő.-mondom mosolyogva

-Oh, már megint. - bosszúsab legyint mind a két kezével, aztán elmegy.

A nappaliban a kanapén szánom rá magam a Seth-el való beszélgetésre.
Tárcsázok és második kicsengésre felveszi.

-Szia Meli. - szólal meg Seth mély férfias hangján, kissé meglepetten, de kedvesen.

Forest Haven Where stories live. Discover now