/16.Part/15+

2.5K 168 1
                                    

POV: Namjoon

,,Tak fajn Yoongi, vše máme hotové a ten zbytek uděláme s Jiminem a Jinem"řekl jsem a chystal si věci domů.

,,Dobře, tak zatím Namjoone"rozloučili jsme se.

,,Čau"vzal jsem si kabát a šel ke svému autu.

Miláčku jedu domů za tebou<3 Namjoon.

Napsal jsem sms, nastartoval a jel domů.

Pov: Jin

Zrovna jsem vařil večeří, když v tom mi přišla sms, nedával jsem pozor a řízl se do prstů.

,,Au"neřěšíl jsem to a jen jsem si na to dál náplast.

Máte jednu nepřečtenou zprávu

Miláčku jedu domů za tebou<3. Namjoon.

Usmál jsem se. Nechal jsem to tak a dál vařil.

POV: Namjoon

Odemkl jsem dveře a šel se podívat po mojí princezně.

,,Lásko kd-"ani jsem to nedořekl a s ďábelskými myšlenkami jsem šel potichu k Jinovi. Už jsem byl u něho. Sklonil jsem se a kousl ho do jeho sladké prdelky.

,,Aaa!!!"vyjekl Jin a praštil mě do ramene.

,,Ahoj prdelko"řekl jsem šibalský.

,,Řízl jsem se do prstu"řekl a ukázal prst, kde měl náplast.

,,Neboj"řekl jsem a dal mu na zranění pusu. S polibkama jsem pokračoval až k jeho rtům.

,,To bych si nechal líbit každý den"řekl a začal mě líbat. Hned na to jsem vzal Jina za zadek a položil ho na linků.

,,Jine, pamatuješ jak jsme měli sex v kuchyní od Yoongiho?"zasměju se.

,,Ano, naštěstí byl Yoongi zaneprázdnění, takže nás neslyšel..možná".

,,A co si to tak zopakovat?"nadrženě se usměju.

,,Fajn, tak já zavolám Yoongimu, že se stavíme"řekl Jin a snažil se dosáhnout na telefon.

,,Cože?!".

,,Řekl si, že si to chceš zopakovat"začal smát. Za to jsem ho placl po zadku.

,,Au!".

,,To máš za to, že si zlobivej"řekl jsem a začal jsem ho líbat na krku.

,,Tobě se nelíbí, že jsem zlobivý?".

,,Nelíbí"zavrčim a kousnu ho do krku.

,,Tak tím pádem budu ten  nejzlobivejší"řekl a začal mě dravě líbat.

,,Jine, ty ses tedy rozjel"kousnu ho do rtů.

,,Tobě se to nelíbí?"smutně se na mě podíval.

,,Líbí a to moc Jine"řekl jsem a začal mu vše sundávat, moc toho až na zástěru a trenky neměl.

,,Lásko tuhle zástěru vidím prvně"řekl jsem a ukázal na ní. Sexy šéfkuchař. To sedí.

,,Ano, tohle mi poradil Jimin".

,,Tak to mu budu muset poděkovat"řekl jsem. Když byl celý nahý nechal jsem ho, aby mě svlékl taky.

,,Za to že si byl zlobivý, dostaneš deset ran na holou"položil jsem si Jina na jídelní stůl.

,,Začni počítat Jine"řekl jsem a dál mu první ránu.

,,Jedna!!".

POV: Jin

,,Dva!!"zakřičel jsem slastí.

,,Tři!!".

,,.........

..........

..........

..........

............

.......Deset!!!"zařval jsem a z oči mi tekly slzy.

,,Teď dostaneš odměnu"řekl Namjoon a přetočil si mě na záda. Nestihl jsem nic říct a Namjoon si vzal do úst celý můj penis.

,,Ach.."na to Namjoon začal pumpovat až jsem se mu udělal do úst.

Namjoon všechno spolykal a bez jakéhokoliv přípravy do mě zajel až po kořen. Nebudu lhát bolelo to jako čert, ale taky to bylo strašně úžasný.

,,Namjoone!".

,,Ano, zlatíčko?"zeptal se a jako utrpení přiražel pomálu.

,,Prosím zrychlí!"vykřikl jsem.

,,Dobře"řekl a hned na to zrychlil.

Po chvíli jsem se udělal a hned na se udělal i Namjoon. Vyšel ze mě a papírovou utěrkou mi začal utírat břicho i jeho sperma, které mi teklo ze zadku. Všechno vyhodil a pomohl mi se posadit. I když to šlo velmi těžce.

Sakra můj zadek!

,,Už jen měsíc"pohladim ho po tváři.

,,Cože?".

,,Že za měsíc budeš patřit jen mě"řekl jsem a políbil ho na jeho najdou hruď.

,,A ty zase mě Jine, nikdo jiný se tě nedotkne jen já! Jestli to někdo uděla bude mít co řešít se mnou"řekl Namjoon a políbil mě do vlasů.

,,Miluju tě"zašeptal jsem, jakoby to bylo největší tajemství.

,,Já tebe taky".

Serendipity (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat