/27.Part/

1.9K 164 0
                                    

Pov: Yoongi

Není na to se probudit do příšerného rána s bolesti hlavy v neznámém pokoji. Projel jsem si rukou vlasy a lekl se, když se vedle mě něco pohlo. Otočím se a nemůžu uvěřit tomu, co vidím. Nahý Jinín se mnou v posteli.

,,Yoongi"zavzdychal Jimin.

Jemně jsem ho odstrčil a začal jsem se rychle oblékat.

Promiň Jimine, ale nechci aby jsi se mnou dopadl jako Jackson.

S posledním polibkem na jeho rty jsem odešel.

POV: Jimin

Zdál se mi sen, jak si to s Yoongim rozdavam v autě. Krásné to ráno. Už jsem chtěl nahmatat tělo vedle sebe, ale místo toho jsem tam našel jen vzkaz.

Jimine byla to nejhezčí noc. Moc jsem si ji užil, ale neklapalo by to promiň..

Yoongi

Hned co jsem to dočetl jakoby se moje srdce rozpadlo. Rozbrečel jsem se. Papír jsem roztrhal a hodil ho na zem.

-----------------------------------------------------

Potřeboval jsem si sním promluvit! Vím, že to bude bolet, ale potřebuju si to s ním vyříkat! Zazvonil jsem na jeho dům, ale nic. Možná bude u Jina a Namjoona?

---------------

,,Ahoj, Jine je tady Yoongi?"zeptám se Jina.

,,Ne, pane bože. Jimine děje se něco?"zeptá se ustaraně, když vidí mé červené oči.

,,Ale nic, ahoj"rozeběhl jsem se k autu a hned jsem jel domů. Ani jsem pořádně neviděl na cestu, jak jsem brečel. Po chvíli mi začal zvonit mobil.

POV: Jin

,,Zlato, zdá se mi že Yoongi udělal něco špatného"řekl jsem a obejmul ho.

,,Co by udělal?"zeptá se.

Tak to vůbec nevím.

POV: Jimin

,,Ano tati?"snažím se, aby můj hlas zněl normálně.

,,Synků, mám pro tebe nabídku práce".

,,Jakou?".

,,Budeš hvězda! Stačí, když pojedeš do Japonska za pánem Hirokim. Všechno ti vysvětlím potom nechci to řešit po telefonu".

,,Dobře jedu k vám za deset minut jsem tam".

Serendipity (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat