/12.Part/

2.5K 203 4
                                    

POV: Yoongi

Celý v úžasu jsem hleděl na zbytek rodiny. Přede mnou stojí slavný skladatel a můj obdivovatel Park Pil-Woo. Dále nejspíš matka Jimina nejlepší návrhářka, modelka a taky bývalá miss Park Mi-Jeong. A jako poslední Park Jihyun nejznámější podnikatel v celé Jižní Korei.

,,Konečně můžu poznat přítele našeho syna"řekl pan Woo.

,,Těší mě jsem Min Yoongi"představím se.

Úplně cítím jak kdyby moje srdce mělo vyskočit!

,,Skladatel stejně jako já! Tak to si budeme rozumět. A prosím tykej mi Woo"poplaca mi kamarádský po zádech.

,,Dobře"řekl jsem a Woo mě vedl do jeho pracovny.

Pane bože! Vážně se mi tohle jenom nezdá?!

POV: Jimin

,,Ahoj mami"řekl jsem a obejmul jí.

Dobře Jimine. Rychlé řekni ahoj a víc s ním nemusíš mluvit.

,,Ahoj"pozdravil jsem "ho".

Nikdy nepochopím proč se ke mě můj vlastní brácha chová tak hnusně.

,,Nazdar"pronese bez žádné jiné poznámky.

To se mi snad jenom zda !!!

,,Tak dětí pojď mě si sednout ke stolu"řekl matka a vedla nás do jídelny.

Pořád se to tady nezměnilo, ale brácha mi přišel do celá divný díval se na mě smutně. Vždy se na mě díval zle. Uslyšel jsem smích.

,,Ano to je pravda Yoongi"řekl otec.

,,Tak vy dva pojďte si sednout.."usmála se máma.

Služebné nám donesly jídlo a mohli jsme jíst.

,,Tak dobrou chuť"popřál otec.

Pustil jsem se do toho báječného jídla. Báječná vůbec a chuť!

_________________________

Po jídle si Táta vzal Yoongiho zase k sobě a máma se sestrou se někam vypařily. Nejspíš šli zase spolu něco řešit.

,,Mohli by jsme si promluvit"ozval se Jihyun a naznačil mi ať spolu jdeme do mého bývalého pokoje.

,,Já moc dobře vím, že není tvůj přítel. Jen si chtěl udělat dojem.."začal s tím co jsem nechtěl, aby věděl.

,,Tak fajn není to můj přítel! Na co teď čekáš?! Začni se mi posmívat a hned to běž zažalovat rodičům.."řekl jsem a chtěl odejít, jenže to by mě musel pustit z pokoje.

,,Uhni!"křiknu a snažím se ho odtlačit od dveří.

,,Chtěl jsem se tí omluvit"zastavil mě.

Cože?! Bloudím snad?

,,Za celý život jsem se ti smál, že jsi gay a tím potlačoval svojí sexualitu. Bál jsem se, že rodiče, když zjistí, že jsem gay mě vydědí! Náhle jsi však přišel s tím, že jsi gay a rodiče to brali v pohodě. Bral jsem to jako šanci a přiznal jsem se i já. Vzali to v pohodě a moje největší tíha odpadla. Proto tě teď prosím za odpuštění, jak jsem se choval a prosím tě, aby jsi mi pomohl s jedním klukem z kavárny Shine. "dokončí svůj omluvný monolog.

Moment z kavárny Shine? Nemyslí snad Hoseoka?

,,Takže chceš abych ti pomohl dostat Hoseoka?"zasměju se.

,,Ty ho znáš?!"nevěřícně se na mě podíval.

,,Ano je to můj kamarád"řeknu a začnu přemýšlet, jak je dát dohromady.

,,Dobře pomůžu ti a dokonce ti odpouštím za tvoje chování"usměju se.

,,Vážně?".

,,Jsme přece bratři"obejmu ho.

,,Jsi nejlepší víš to?"smrkne a pustí mě.

,,Jimin musíme jít s trochu rodinou už jsem se rozloučil-."řekl Yoongi a zastavil se, při pohledu na nás.

,,Dobře".

,,Tak ahoj"zakřičim do domů.

Nic ticho. To je mi teda slušnost.

,,Ale co..-"zastaví mě Jihyun nervózně.

,,Přijeď zítra odpoledne ke mě. Stavíme se v kavárně"zasměju se jeho nervozitě.

__________________

,,Moc ti děkuji.."poděkuji, když jsme stáli u vchodů mého domů.

,,Není za co.."řekl jakoby nic.

,,Tak zase v pondělí"chtěl jít už k sobě a lehnout si do své měkké postele.

,,Moment.."zastaví mě.

,,Ano..-"nestihl jsem se ho na nic zeptat, když mě přitiskl na zeď a začal mě líbat.

Vážně se tohle děje?!

,,Říkal jsem ti, že ti dám klidně pusu"flirtováně se na mě usměje.

,,J-jo j-enže rodiče t-a-dy nejsou.."řekl jsem koktavě.

Na to utekl k autu a odjížděl pryč.

,,Uvidíme se v pondělí!"zařval ještě.

Asi jsem umřel, protože se cítím jakoby bych byl v nebi.


Serendipity (Opravuje se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat