O pár let později
Katce je už 19 let, dneska je 1.června 2ale za těch pár let v jejím rodném městě se před necelím rokem přestěhovala do Prahy. Když byla menší vždy chtěla bydlet v Praze ale splnilo se jí to. Ten rok byla naposlady na střední škole už se tak těšila na vysokou školu. Škola jí nikdy moc nešla ale na střední byla volná a měla tu školu ráda byly tam milí a slušní lidé a ne jako na základce. Katka byla tou dobou už po škole a navíc bylo tak nádherné počasí tak si řekla že se půjde projít po městě zastaví se v nějaké kavárně protože kafe milovala! Po chvilce oblékání už konečně vyšla z bytu pryč. O půl hodiny později už držela v ruce něco menšího na zub měla strašnou chuť na nějaký koláček v tu chvíli jí někdo posla SMS. Otevřela mobil a koukla se na ní ale to netušila že v tu chvíli naproti ní půjde KAREL KOVÁŘ a také se bude koukat do mobilu. Jeden druhého neviděl takže se ani nemohli vyhnout,narazili do sebe oboum dvoum spadl mobil na zem koukli se na sebe,okamžitě zvedli mobily (naštěstí jim nic nebilo) a usmáli se na sebe navzájem.
Káťa:Ahoj jmenuju se Kateřina Meriková.
Kája:Ahoj já se jmenuju Karel Kovář
Káťa:Já vím však ty si ten youtuber KOVY já tě znám
Kája:Jé tak to mě potěšilo že mě znáš
Káťa se ho chtěla zeptat jestli nechce na kafe ale nevěděla jestli to je dobrý nápad
Káťa:Ne nech nech nechceš zajít na kafe když ho tak miluješ?
Kája:Ježiš s radostíAhojky lidi doufám že se 2.část líbila 3.část by mohla být už zítra ale ještě nevím jestli to stihnu. Snad jo;)
ČTEŠ
🌌PŘÁNÍ🌌
RomanceKatčino přání je potkat youtubera ale největším přáním je potkat KOVYHO a následně až bude starší s ním i žít.Splní se její přání?