chp2 ✿

65 10 11
                                    


✿ฺ✿.✿ฺ

"woi ! Cepat ah.." rungut Jyura sambil menjeling jam dinding.

"jap ah- yaish ! Asal rambut ni tak elok ? " Wonwoo mencebik dan menyikat rambutnya.

apa kau cebik ii ha ('ﻌ') nak guda author ke ? hagaggsgsgs

"kau memang camtu. rambut dah mcm sarang labah-labah lepastu muka pun macam anak beruk ey pikir hens-"

"eh kau sedap-sedap mengutuk aku fikir kau tu lawa sgt ah"

"yah ! whatever . Cepatla beruk.. lambat dah ni kang kena denda siap kau."

Wonwoo buat-buat pekak.

Jyura mendengus. "kalau balik sekolah ni rambut kau botak aku taktau"

Jyura menuju ke rak kasut dan menyarung kasut adidasnya.

Puan Jeon mengeleng perlahan.

"Wonwoo-ah.. Cepat sikit bersiap tu. Mengamuk adik kamu tu" Puan Jeon mengusap bahu Wonwoo.

"nae-nae dah siap. Wonu pergi dulu omma ! " Wonwoo mencium pipi ibunya dan pecut keluar rumah.

"bye bye omma ! lebiuu" Jyura membuat mini love dan masuk ke dlm kereta Wonwoo

"eyy gedik. nak pergi sekolah je pon elehmek. macam balik nanti tak jumpa" jeling Wonwoo.

"eh kau bebel apa lagi ? drive la cepat sikitttt lambat dahhh" Jyura sengaja menghighnote di telinga Wonwoo.

"tabah la dapat adik camni "

✿ฺ✿.✿ฺ

skip-sekul

Jyura's

"dah stop , biar aku jalan dari sini" aku menyuruh Wonwoo menghentikan kereta di luar pagar sekolah.

"asal ? dah lambat dah en, masuk je lah"

"takpe" aku tetap keluar dari kereta Wonwoo dan blah ke kelas.

aku bukan apa, cuma malas nak lalu ikut parking kereta tu.

heh, ada kisah lama so aku malas nak ingat.

tetiba aku ternampak seorang pengawas yang macam ada aura nak tahan pelajar lewat.

then apa lagi, moh kita pecut huehue.

aku hanya abaikan si Wonwoo yang memanggil aku. apedehal ? waduh nenanti la weh.

and yes ! aku lepas hue.

aku menaiki anak tangga untuk ke kelas aku yang berada di tingkat 3 fuh.

masuk - masuk ke dalam kelas tetibaa~

"jeon jyura ! for the berapa banyak time kamu datang lambat lagi ye ! " mrs Lee mencekak pinggang sambil menjeling aku yang berdiri helok di depan kelas.

aku menggarukan kepala sambil tersengih.

"eheheh sorry mrs , abang saya tu ha lambat tadi" aku tersengih lagi.

"eh kamu ada abang eh ?"

"haah mrs, abang dia an. hensem iler bak hang" seorang classmate pompuan aku a.k.a bff gue , Minhae tengah berfangirl kat meja belajar dia. aku nak je gelak time tu.

『 mascot 』• min.ygWhere stories live. Discover now