✿ฺ✿.✿ฺsetelah tiba di rumah selepas mereka ke sekolah, Jyura terus keluar dari kereta milik Wonwoo dan masuk ke dalam rumah. dilemparnya beg sekolah dia di atas sofa.
" bertuah punya budak. woi ambik beg kau ! " Wonwoo memanggil Jyura tetapi Jyura sudah berlari ke dapur. cari mak dia mungkin.
" omma~ "
" oh cot cot ! aish budak ni. terkejut aku " omma jeon mengurut dadanya akibat terkejut.
" hehe, omma~ boleh tak Jyu nak keluar dengan Wonu oppa malam nanti. " tanya Jyura.
" nak pergi mana ? buat apa ? dengan siapa ? " omma jeon pelik.
jarang dua ekor ni nak keluar sekali. dahla kerap gaduh. aduhai nasib anak.
" nak pergi funfair baru bukak tu, nak main, dengan wonu la. oh ya kalau tak hyemin ada tapi dia ada urgent gamoknya " terang Jyura.
" oh pergila. sendiri bikin. duit pon sendiri hoho " omma jeon gelak jahat.
" aih omma ni ! " jyura pout
" ahaha ani, nanti appa bagi la "
skip- funfairtime
jyura's
aku taktaula nak pakai baju apa.
yerla kena la pakai lawo ii. manatau jumpa jodoh kat sana ke an.
uyo mesti best kan jumpa chentaa hati kat funfair yg cantik ? WOOP !
ok so, aku rasa outfit ni sesuai.
aku belek muka kat cermin and lepas puas hati. aku keluar dari bilikku and ketuk pintu bilik Wonwoo.
" woi ! dah sudah ke belum ? " soal aku sambil ketuk pintu.
" yer jap " Wonwoo buka pintu bilik dia and wala ! nampakla seketul Wonwoo dibalik pintu.
YOU ARE READING
『 mascot 』• min.yg
Roman d'amour꧁ мιи γοοиgι'ѕ ƒαиƒιϲτιοи ꧂ ┈━═☆disebabkan mascot , kita bertemu ☻ " hai meow kiyot hehe " - jjy " urgh please , jgn ganggu aku " - myg ノ*.✧ on going