chp 6 ✿

33 9 8
                                    

"Yaa Yoongi hyung pindah sekolah kita pon sebab kami semua kat sekolah sini dia alone di sana bahahaha" ujar Taehyung sambil terkekek kertawa. ceh

aku hanya melihat budak mascot tu. dia hanya menjeling Taehyung lepastu diam. ehek dia memang sombong gini ker ?

lantak kau la kesah apa aku, tapi tula hehe rasa mcm nk kacau kau pulak wahai kucing- eh Yoongi.

" ok lah kitaorang ingat nak main satu game lagi sebelum chaw, korang ? " soal aku pada bts.

" takpe lah kitaorang dh banyak kali datang sini nak jumpa orang tua ni sambil main pe semua " ujar Hoseok

" aku sabar je dengan korang dari tadi ni. siap kau "

Yoongi bagi death glare dekat Hoseok lepastu mcm ada aura nk sepak si kuda tu.

kalau diorang bergaduh bebetul kat sini, aku boleh record pastu post ig pastu tag account lawak-lawak segala nenek tu.

konpom viral terukss.

" and yang takboleh blah masa diorang ni naik kapal sauh tu (akulupa) . kalau boleh nk menjerit tu sampai tercabut anak tekak fuh " Namjoon menflashback.

" eh jangan ler mention, malu kitaorang au heuheu " Jin tersipu.

" dah dah jum balik. bye anak acik jeon " kata Jin sambil mengheret anak-anak dia utk balik -eh ?

" ehem " Jungkook berdehem. ceh terasa mcm dimention letew elele

" kau jgn nak perasan, kau anak juon " ujar Jimin.

lepastu Namjoon dengan Jin masing masing heret diorang semua balik. diorang ni memang. aduilah.

" dah jommm satu game lagii ! " aku menarik tangan Wonwoo and lari menuju ke game yg aku suka.

" woi kalau ya pon jangan la lari, aku dh la malas ni haish.. " Wonwoo terpaksa ikut langkah aku juga

" nak naik tuu " tunjukku

" nak naik tuu " tunjukku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

mata Wonwoo membulat.

" wei, kau srs ke ? " Wonwoo bertanya. aku nampak dah dia ni telan air liur. takut eh ?

aku mengangguk laju.

" ada nampak saeng memain ke ? jomlaaaa " tanpa menunggu kata putus dari si abang. Jyura terus berlari sambil menarik tangan Wonwoo.

" yah ! Jeon Jyuraaa "

" hahaha yakyakyey ! PAKCIK. TICKET FOR TWOO YA " aku cepat cepat bagi ticket pada pakcik yang jaga game ni.

" AKU TANAK LA BANGANG. HUAA MAK ! "

◕◕◕

turun je dari game tadi , Wonwoo jalan melelong a.k.a tak straight. kejap dia terlajak ke kiri kejap kekanan sampai hampir masuk tong sampah. mujur je aku tarik dia ಠ ͜ʖ ಠ

『 mascot 』• min.ygWhere stories live. Discover now