🌹20🌹

1.7K 117 21
                                    

Tegnap a koncert után Lili nálunk aludt, így ma reggel kelhettem arra, hogy drágalátos legjobb barátnőm hajnali hat órakor próbálja kinyitni az ablakomat.

-Felébredtél? -hajol bele az arcomba, miután elkezdtem mocorogni és kinyitottam a szemem.

-Nem, ez csak egy illúzió. Szerinted?-nevetek fel.

-Csak kérdeztem. Mit csináljunk ma?

-Nem suli van?-kérdezem.

-Nem, tudod tanítás nélküli nap.

-És te mégis képes voltál felébreszteni hajnalban?-akadok ki, mire Lili elneveti magát.

-Jaj, ha rajtad múlna akkor délig csak itt punnyadnál, nem igaz?-nevetve megdobom az egyik párnámmal.

A reggel többi része nem volt valami izgalmas, nem akartalak untatni titeket vele.

Lilivel épp Sherlockot nézünk, amikor is pittyegni kezd a telefonom. Gyorsan feloldom a készülékem és az üzenet feladóját látva elmosolyodom.

"Leo: mi jót csinálsz?
  Zoe: Lilivel tvzünk❤
  Leo: zavarok?
  Zoe: te soha
  Leo: ❤
  Leo: Charlieval még itt töltünk két napot, tudod városnézés, meg ilyesmik
  Leo: mit lenne érdemes megnéznünk?
  Zoe: nem tudom, de én a helyetekbe elmennék városnézőbe
  Leo: oké, most viszont megyek. Charlie kezd kiakadni, hogy folyton veled beszélek😢
  Leo: de amúgy kedvel csak...érted😅
  Zoe: na menj❤
  Zoe: peace out✌"

-Föld hívja Zoet!-rázogatja a kezét előttem Lili.

-Itt vagyok, csak elbambultam.

-Igen, azt észrevettem. Mit csináljunk?

-Nem tudom, elmehetnénk sétálni, utána meg kajálhatnánk valahol.

-Benne vagyok.-mondja és már el is tűnik a fürdőben. Tipikus Lili, ha elindulunk valahova akkor két órát készülődik.

Nagy meglepetésemre fél órával később már készen is állt legjobb barátnőm.

-Na és merre?-kérdezi Lili.

-Nem tudom, Petivel hol találkoztok?-érdeklődöm barátja felől. Petinél jobb barátod keresve sem talált volna magának. Habár néha undorítóan szerelmesek, de ezt leszámítva nincs gond.

-Na látod ez egy jó kérdés.-nevet fel Lili.

Miután végre megtudtuk, hogy merre is kéne menni elkezdtünk beszélgetni.

-Nem félsz?-kérdezem tőle, a terhességére értve.

-Dehogynem, de ha utat engedek a félelmemnek, akkor nem fogom tudni végig csinálni.

-Peti hogy látja a dolgokat?

-Már talált munkát az érettségi utánra. Azt mondta, hogy majd összeköltözünk és normális családként élünk.

-Nem sajnálod az egyetemet?

-A jogit? De, csak van ami még annál is fontosabb. Tudod hogy mindig is családod akartam és Petivel. Igaz, nem 18 évesen szerettem volna belevágni, de hát ez van. Egy percig sem szeretném azt éreztetni majd a picivel, hogy nem volt tervezett.

-Ezt teljesen megértem.-mosolyodom el a fejemben megjelenő kép miatt. Lili és Peti első közös fotózása a kicsivel. Természetesen a fotós én lennék.

-Na, de ne csak rólam beszéljünk. Mit gondolsz Leoról?  Mármint úgy, hogy kiderült, ő az a Leo.

-Ugyanazt, mint előtte. Kicsit kínosan éreztem magam tegnap, mert pont neki beszéltem a saját hangja iránti szeretetemről. Nem vagyok benne biztos, hogy találkozunk-e még.

-Belezúgtál?

-Már akkor amikor még nem tudtam, hogy ki ő.-Lili mögém néz és elmosolyodik.

-Még jó, hogy vettem pár nyelv leckét, így értettelek.-szólal meg valaki a hátam mögött, mire azonnal odafordulok. Leo áll előttem teljes életnagyságban és pont most hallgatta végig ahogyan bevallom a legjobb barátnőmnek, hogy szerelmes vagyok belé.-Tudod Zoe, nem te vagy az egyetlen aki egy idegenbe zúgott bele.-folytatja Leo és elkezd közeledni.

-Lemradtam valamiről?-hallom meg a háttérben ahogy Charlie Lilihez szól. Érzem, hogy legjobb barátnőm legszívesebben sikítana, hisz kettőnk közül Ő a nagyobb Charlie fan.

-Zoe, tudom még csak kb. fél napja tudod, hogy ki is vagyok pontosan, de én már egy ideje, szóval meg kell kérdeznem valamit.

-Istenem, ezek össze fognak jönni!-kezd el sikoltozni Lili, mire magamban felnevetek. A hormonjai dolgoznak ezerrel.

-Hát ezt nem hiszem el...-kezd el nevetni Leo. -Nem tudom úgy a mondandóm végére érni, hogy valamelyikőtök ne beszélni bele.-mutat az egymásba kapaszkodó Lilire és Charliera. -Na szóval, csak annyit szeretnék kérdezni. Zoe lennél a barátnőm?-kérdezi, mire a szívem hevesen dobogni kezd. Leondre Devries azt szeretné, ha a barátnője lennék. Úristen, Zoe reagálj valamit! Hevesen bólogatni kezdek és megcsókolom.

-Összejöttek!-hallatszik a háttérből Charlie hangja, de nem foglalkozom vele. Beleveszek a csókba, az érzelmekbe és a szenvedélybe. Ha valaki most elsétál mellettünk, akkor annyit lát, hogy két fiatalra nagyon rájött a szerelem, de belülről ez egészen más. Sosem hittem a hasamban lévő pillangókban, de most, életemben először elkezdtek repülni. Szárnyaltak, pont úgy, mint ahogyan mi is. Csak ketten. Mit sem törődve a világgal. És így született a Bambinok által ismert ship név és pár: Zeondre❤

Sziasztok, remélem tetszett a rész, még így is, hogy kicsit megcsúsztam vele. Arra kérlek titeket, hogy aki szereti a sztorit, az írja le, hogy mit szeret benne❤

üzenetek| leondre ff. || befejezett |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora