Κεφαλαιο 7

2.6K 228 0
                                    

Μετάλλαξη πρώτου βαθμού είναι σίγουρα , συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες , θα περάσει , ελπίζω...

[..]
Έχουν περάσει περίπου 10 λεπτά , από την στιγμή που έφυγε από πάνω μου που μου είπε '' Τι έγινε Νικολ ; μας κόπηκε η γλώσσα ; '' με το στραβό χαζοχαρούμενο χαμόγελο του σαν το 3τριχρονο που κέρδισε στον αγώνα με τα αυτοκίνητα . Μην χεσω ..! Και αν αναρωτιέστε τι είπα εγώ μετά από αυτό ,εεε εγώ είπα '' Πάμε στις θέσεις μας , τα παιδιά περιμένουν το σύνθημα ''

Ναι καλά ακούσατε , εγώ η Νικολ δεν το έκανα θέμα το ότι κάποιος πήγε να μου την πει , και ειδικά όταν αυτός ο κάποιος είναι ο Damon . Αλλά δεν ανχονομαι , όλα αυτά είναι τα αποτελέσματα της μετάλλαξης μου . Αν είναι όμως να γίνω μια μαγική νεράιδα που ξερνάει ουράνια τόξα , ας έχω και ως ραβδί ένα σφυρί , ας έχει και γκλιτερ , έστω . Αρκεί να μπορώ να τον βαράω !!

'' Οι μπάτσοι είναι κοντά '' του είπα με κανονικό τόνο στην φωνή , μιας και εκεί που είμασταν είχαμε απομακρυνθεί αρκετά από τα πλήθη το επαναστατών και μπορούσαμε να μιλάμε φυσιολογικά χωρίς να φωνάζουμε για να ακούσουμε ο ένας τον άλλον . Την ίδια στιγμή κοίταξα τα παιδιά απέναντι και ήταν όλοι στις θέσεις τους με τα μάτια στους στρωμένα μια σε εμένα και μια στο κέντρο της πλατείας όπου θα ρίχναμε τις κροτίδες .

'' Με το 3 ...'' μου είπε ο Damon και ανεβάσαμε ταυτόχρονα τις μπαντανες μας
'' 1.... 2... 3!!'' Φώναξε και εγώ κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά στα παιδιά . Όλοι άρχισαν τότε να πετάνε με δύναμη τις κροτίδες τους στην πλατεία κοντά στους μπατσους και το ίδιο και εγώ με τον Damon . Στην πλατεία
άρχισε να επικρατεί πανικός , μπορούσα να ακούσω τα ουρλιαχτά των ανθρώπων και να τους βλέπω να τρέχουν από εδώ και από εκεί .

Όταν σταματήσαμε να ρίχνουμε ,μιας και τελείωσαν οι κροτίδες , κρυφτήκαμε όλοι , ο καθένας πίσω από τον λόφο του για να απολαύσουμε τον χαμό που κάναμε πριν μας δουν οι μαλακες οι μπάτσοι κα ξεκινήσουν να μας κυνηγάνε

'' Και γαμω δεν είναι ; '' μου είπε ο Damon χωρίς να πάρει τα μάτια του από την πλατεία '' Δεν λες τίποτα ...'' του είπα και εγώ χωρίς να τον κοιτάω . Την ίδια στιγμή κατάλαβα ότι είχε γυρίσει και με κοιτούσε με την άκρη του ματιού του , και ... νομίζω μου χαμογελουσε άχνα ?!?! Εμμ οκ , αβολοο . Παρόλα αυτά δεν μπορούσα να μην απολαύσω αυτήν την στιγμή , ετσι γύρισα και εγώ λίγο το κεφάλι μου για να δω καλύτερα αυτό το γλυκό χαμόγελο . Μόλις το κατάλαβε ότι τον κοίταξα , σκλήρυνε κατευθείαν το πρόσωπο του '' Ευτυχώς ξέρεις να στοχεύεις καλά και δεν σκότωσες κανέναν '' μου είπε με σκληρη φωνή και ξανα άρχισε να κοιτάει στην πλατεία

Είπα και γω . Αυτό το γουρούνι έγινε γλυκό έστω και για λίγο ;;; Χαχαχα καλό , μετά θα σας πω και έναν με τον Τοτό που ξέρω ...

''Να σε καλά χαίρομαι που δεν σε εκτεθεσα ! Αλλά εμ δεν θυμάμαι ποτεε .. '' είπα και άρχισα να χτυπάει τα δάχτυλα που σαν να προσπαθώ μα θυμηθώ κάτι '' Ποτε τι ; '' με ρώτησε με σηκωμένο το φρύδι και με ένα βλέμμα περιέργειας '' Ποτέ σε ρώτησα να μου πεις την γνώμη σου ! ''του είπα φωναζοντας και σηκώθηκα από την θέση μου με δύναμη . Δυστυχώς είχα ξεχάσει ότι κάτω υπήρχαν 100.000.000 μπάτσοι έτοιμοι να μας κυνηγήσουν μόλις μας δούνε . Κάτι που δυστυχώς έκαναν '' ΕΚΕΙ ! '' φώναξαν και ένας από αυτούς έδειξε προς την κατεύθυνση την δικιά μου και του Damon

'' ΓΑΜΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΟΥΡΛΙΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ !!? '' μου είπε ο Damon τραβώντας με δύναμη από το χέρι για να αρχίσουμε να τρέχουμε '' ΕΣΥ , ΦΤΑΙΣ , ΜΗΝ ΜΕ ΦΤΑΝΕΙΣ Σ ΤΑ ΟΡΕΙΑ ΜΟΥ , ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΩ ! '' του είπα εξίσου δυνατά συνεχίζοντας να τρέχουμε προς το Μέγαρο που είχαμε δώσει ραντεβού με τους υπόλοιπους '' ΕΓΩΩ ? ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΠΕΛΑ , ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΣΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΚΑΛΑ ΓΑΜΩ ! '' μου είπε και ταυτόχρονα στρίψαμε σε ένα στενό . Δυστυχώς ήταν αδιέξοδο . Γαμω την γκαντεμιά μας ...

'' ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥΣΤΗΣ ΜΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟΥ . ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΚΟΠΕΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ! '' του είπα χτυπώντας το πόδι μου στο έδαφος και δείχνοντας τον με το χέρι μου . Την ίδια στιγμή ακούσαμε τους μπάτσους να μας πλησιάζουν όλο και πιο πολύ . '' Σκάσε να φωνάζεις γαμω... '' μου είπε ψυθιριστα με τραγικά θυμωμένο βλέμμα .

'' ΑΠΟ ΔΩ '' ακούσαμε έναν άντρα με βαριά φωνή να φωνάζει δυνατά και ο ήχος των βημάτων να πλησιάζει όλο και περισσότερο . Για πρώτη φορά στην ζωή μου ένιωσα τόσο φόβο . Αν μας έπιαναν ... γαμωτο αυτός φταίει για όλα ! Αν δεν ήταν τόσο σκληρός μαζί μου δεν θα είχα φωνάξει ποτέ !

Αρχίσαμε να κοιτάμε γύρω μας σαν τους τρελούς , προσπαθώντας να βρούμε έναν τρόπο να ξεφύγουμε από αυτό το ηλιθιο αδιέξοδο . Αλλα μάταια, ο τοίχος πίσω μας ήταν πάνω από 5 μέτρα και δεν υπήρχε τίποτα γύρω μας για τον σκαρφαλωσαμε

'' ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ '' φώναξε ξανά ένας άντρας και πλέον οι ήχοι των παπουτσιών τους που ακουγόταν καθώς έτρεχαν ήταν τραγικά κοντά μας . Θα μας πιάνανε δεν υπάρχει περίπτωση . Από τον φόβο μου άρχισα να κάνω πισω βήματα και να αναπνευω τόσο γρήγορα με αποτέλεσμα να καταλήξω να μην έχω άλλη ανάσα .

Ξαφνικά ο Damon μου έβγαλε την μπαντανα και την μαύρη ζακέτα και τις πέταξε πίσω από τον τοίχο όπως έκανε και με τα δικά του πράγματα '' Τι στον πουτσο κανεις , η ζακετ.. '' πριν προλάβω να τελειώσω την πρόταση ήμουν ξανά κολλημένη στον τοίχο με αυτόν να βρίσκετε ξα-να από πάνω μου , με την διαφορά ότι αυτήν την φορά τα χείλια του ήταν κολλημένα ...πάνω στα δικά μου ...

Η Αναρχία είναι γένους Θηλυκού Where stories live. Discover now