Περπαταω στην μέση του δρόμου γιατί τέτοια ώρα δεν έχει καθόλου αμάξια «πολύ tumblr κατάσταση καταλάβατε 😂» , με την βαλίτσα μου στο δεξί χέρι να σέρνεται πίσω μου και τα ακουστά στα αυτια , ακούγοντας την αγαπημένη μου μουσική . Γενικά ακούω αγγλικά κομμάτια αλλά τώρα είχα όρεξη για ελληνικό ραπ ⬆️( τραγούδι πάνω 😍)
Είναι σχεδόν 6:00 το πρωί αλλά ο ήλιος δεν έχει βγει ακόμα μιας και είναι φθινόπωρο όποτε το λιγοστό φως γύρω μου , μου δημιουργεί μια πολύ χαλαρωτική ατμόσφαιρα .
Η αλήθεια είναι ότι είμαι κουρασμένη
Όχι σωματικά
ΨυχικάΌλη αυτή η διαδικασία του να βρω που θα πάω , τι θα κάνω , και γενικά όλα όσα πέρασα αυτές τις ώρες μου δημιούργησαν έναν τρομερό πονοκέφαλο * Μην ξεχνάς και όλα όσα έγιναν και με τον Damon ;) * Ωχ καλε ναι . Τι κάνει αυτή η ψυχή ; Καιρό είχα να την σκεφτω *ΧΑ , άρα πριν τον σκεφτοσουν εε ;; Άτιμο γουρούνι ;) * Τιι ; Ούτε καν , απλά ... ΒΑΣΙΚΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ? * Ναι και ; * Εε τότε τι μου τα πριζεις ; Αφού ξέρεις αν τον σκεφτόμουν ή όχι ! ... * Ναι αλλά ο σκοπός μου είναι να σε κάνω να το παραδεχτείς και εσυ μωρη ! *ΧΑ δεν σφάξανε , και παρατάμε , θα στριψω σε κανένα λάθος στενό και αντί να πάω στην Γεω και θα με βιάσει κανένας αλκοολικός πορνογερος * Drama queen... «με τραγουδιστή φωνή» * Ασχολιαστω ...
[...]
''Ετοιμη ; '' ρώτησα την Γεω η οποία μόλις είχε κατεβάσει και την τελευταία βαλίτσα της από τις σκάλες '' Εμμ ναι '' μου είπε κοιτώντας τις βαλίτσες τις και εγώ πήγα να γυρίσω για να παω προς την πόρτα αλλαα ... ''ΟΧΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ! '' μου είπε και ανέβηκε γρήγορα στο δωμάτιο της . Πφφφφ 30 ώρες για 1 βαλίτσα . Ο Χριστός δλδ !
Σε λιγότερο από 2 λεπτά είχε κατέβει με ένα μικρό νεσεσέρ στα χέρια της. Φυσικααα... ''Φαντάσου να το ξεχνουσα , θα τρελαινομουν στάνταρ χαχαχα'' είπε και έβαλε το νεσεσέρ στην βαλίτσα της . Για όσους δεν κατάλαβαν , μιλούσε για το νεσεσέρ με τα καλλυντικά της .
Ναι μπορεί να μην της φαίνεται το πρωί στο σχολείο που έρχεται σαν τον πεθαμένο αρουραίο ΑΛΛΑΑ , είναι ικανή να σπαταλήσει 1.000.000 € ΜΟΝΟ σε highliter( ένας θεός ξέρει πως γράφετε αυτό 😂, I am sorry αν το σκότωσα 😇) αυτή η κοπέλα . Και δεν της χρειάζεται κιολας , γιατί μια χαρά κούκλα είναι , αλλά τι να πεις , γυναικεία κολλήματα αδερφέ μου . Ναι οκ και εγώ βάφονται αλλά αυτή είναι σε άλλο level , believe me girll
YOU ARE READING
Η Αναρχία είναι γένους Θηλυκού
Teen FictionΗ Νικολ είναι μια 16χρονη κοπέλα που δεν δέχτηκε αγάπη και εντολές ποτέ από κανένα , όταν οι γονείς τις μαθαίνουν ότι είναι αναρχική την διώχνουν από το σπίτι , και αυτή μαζί με την κολλητή της που αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με τους δικού της γον...