Waqt

115 9 10
                                    

Rayan khel rha tha. Bhagte huae us ka hath jia k coffee cup ko lga or toot gya. Jia usae dant'ne lgi. Wo rotae hue bola k ap iss ghr se chali jaien. Jia us wqt toh kuch na boli mgr kuch der bad b jb rayan ne us se koi baat na ki toh us ne pyar se bulaya. Rayan usi trh bdtmizi se bola. Jia ne smjhana chaha toh usae tok k bola k ap ghr se dfa ho jaien!!. Jia: tme yh bdtmizi kon sikhata hai. Tmhare dad ko krti hn tmhari shikayat.
Rayan: Dad mje kuch nhi bolain gae q k unho ne b issi trh apni maa ko ghr se nikala tha. Mai aur dad ap k bghair b rh len gae.

Aur us din jia ko ehsas hua k us ne kya gunah kia hai. Jia ne irada kr lia k wo ab apni saas se mafi mang le gi. Phle saas ko mna leti phir bete ko mna le gi.
________________________________
Nehla ne mishi ka rishta kisi dctr se teh kr dia or mishi apne dusre ghr se b rukhsat ho gyi.
___________________________________
Ana ko ngo ka head bna dia gya. Qk wo shadi nhi krna chahti. Nehla ne na srf maa bn k paala tha blkay apni ooqat se brh k jahez dia tha Na srf mishi ko blkay ngo mai mujood jo b lrkian shadi k kabil theen.
___________________________________
Meri kahani toh khtm ho gyi mgr socha jaye tou kya kahania   kbe khtm hui hain???
Zindagi chalti rhti hai aur bht km log khush htae hain. Ziada tr logo ki khwahishat kbe puri nhi hti.
Kya kbe mhbt bhulai ja skti hai??

Aurat ka jo mrzi roop ho us ka ghr koi nhi hta.. Phle beti hti hai toh shohar k ghr ko asli ghr kaha jata hai. Shohar izzat krae toh theek wrna jb dil chahay talaq de k bhr nikal de. Oolad jawan ho toh ghr k hissae ho jatae hain or phir beton k ghr bn jatae hain. Orat ka thikana qabr hi hai shaied...

Aurat pe sakhti kr k ghr se bhagne pe mjboor krna b toh hmari hi galti hai..

Jis qadar ma smj payi hn..hm jitne mrzi modern, prhe likhe ho jayien. Yh muashra mrdOn ka hi hai...

Apni raye se agah kijiye😊
Or vote kijiye😊

Zindagi Udaas haiWhere stories live. Discover now