"Muhabat ka haq kya hai mishi"
Ana sochon ma gum sawal puch rhi the.
"Mhbt bht gehra jazba hai. Bht km khush naseeb hte hain jinhe mhbt milti hai"
"Tm toh sachi the na koi galat qadam b nhi uthaya.. Phir tmhara mehboob q tme chor gya"
"Mhbt imtehan hai"
"Tmhe kis ne kaha wo mje chor gya?" Mishi waqfae k bad phir boli.
"Wo tm se baat nhi krta. Chor hi gya na mtlb"
"Ahan wo mje bhool nhi skta"
"Kiun?"
"Kiunk meri jan mhbt ya toh hti hi nhi ya khtm hi nh hti"
"Wo b toh mj se mhbt k daawae krta tha na"
"Nhi ana, jo ap se mhbt krta hai na wo izzat dena janta hai. Chup k milna ya ghar se bhagne walio ki izat nhi hti"
"Mgr wo galat sabit nhi hua, Rehan bhai ne toh usae phle hi mrwa dia"
"Anaa mje lgta hai Allah k hr kaam ma bhtri hti hai. Tm us k sath chali jati or wo tme apni hawas ka nishana bna leta toh tm kya krti"
"Meri mhbt itni khudgarz nhi the mishi, wo aisa nhi tha"
"Haha jhoot mt bolo, tmhari mhbt khud grz the jis ne tmhe khud grz bna dia, tm apne maa baap ki izzat ka janaza nikal k i ho"
"Kya sb kuch phle jaisa nhi yo skta?"
"Tmhe ghr se aye huae 6 mah ho chuke hain, Aur ab wapsi ka rasta bht mushkil hai" Mishi baat jari rkhte huae boli "waise tm tb hi apne ghr q na chali gyi"
"Mai dr gyi the mishi, moat se dr gyi the mai,"
"Tm apne ghr walo k leay toh usi roz mr gyi the. Yahan b tm hr roz mrti ho, trpti ho.. Jaao us se phle k rooh nikal jaye, jao mafi mang lo"
"Kya wo mje maaf kr den ge"
"Han shaied, khoon k rishton mai bht taqat hti hai, aur nhi toh gunah ka ehsas km ho jaye ga"
"Han mai jaon gi, chali jaon gi, phir chahay wo mje maar den, mai honey k ghr walo se b mafi mang ln gi. Sari zindgi unki khidmat krun gi"
Maa ne khanae k leay awaz di aur dono ansu saaf krti hui dinning hall ki trf brh gyin,
___________________________________
Ana ki maa ki ro ro k ankhon se binayi ja chuki the, Baap b moat ki raAh dekh rha tha. Beti k ghr se bhagnae k baad, aik baite ki khudkushi or 2sre bete ka qatl waqt se phle hi unki moat ka pegham le aya tha. Aik kamwalu jo brso se sath the, whi ghr k kaam kr deti, muhalae walae khana de dete aur dono mian bivi k din guzr rhae thae,
Ana ka wapis aana goya taboot mai akhri keel thokne k brabr tha. Baap ko usae dekhte hi BP high hua or heart attack se mr gya. Muhallae walae ana ko galian bkne lgae. Wapis wahi aa gyi. Usi din aik bachi ko us k walden yh kh k chor gye k unhe beti ki zrurat nhi. Ana ne faisla kr lia k wo ab bs us bachi k saharae zindagi guzarae gi.
___________________________________Sardion ki shadeed dhund mai terrace pe bethi coffee peti mishi or ana apis ma batsin kr rhi the. Ana: "mishi tm toh bht smjdar ho phir mhbt kiun ki tmne"
"Mhbt ki nhi jati ho jati hai."
"Khud ko roka nhi ja skta"
"Roka jata hai pr yh aik raaz hai, iska tbhi pta chalta hai jb had guzr chuki ho,"
"Ab bhool jao usaee"
"Wo yaad nhi hai jo bhool jaye, wo meri rooh ma bsa hai"
_________________________________
To be continued.. 😊
Please vote😊
VOUS LISEZ
Zindagi Udaas hai
NouvellesKitna aasan hai kisi ko apna khna saqi, jb taqdeer faislay sunati hai toh roya b nhi jata