Luhan's pov
"Kam ideme? Som straaašne hladný. " pomaly sme kráčali vedľa seba už okolo 10-tich minút a ja som sa držal za brucho. Nejedol som pól dňa pretože som bol lenivý ísť do obchodu a spraviť si niečo a mama nebola po ruke zrovna.
"Ak si taký hladný mám pre teba niečo bio. " zastavil som sa, hneď ako dokončil vetu zatiaľ čo on pokračoval ďalej v chôdzi a keď si už všimol,že nejdem vedľa neho tak sa otočil a ja som zdvihol jedno obočie.
"Po prvé chceš skončiť v tom kanáli ? Trošku si zaplávať s kamarátmi ?" rozišiel som sa k nemu. Postavil som sa pred neho a zadíval sa naň.
"A po druhé nechcel by som aby mi zhnili ústa. Sorry. " pobuchal som ho po ramene.
"Nehovoril si,že si hladný? Môžem si to stále rozmyslieť a zostane ti len môj vták na papanie. " uškrnul sa a moja tvár sa skrčila v znechutení.
"Radšej ostanem hladný. " otočil som sa na päte a odkráčal. On došiel za mňou a jednu ruku položil okolo mojich ramien.
"Nie si nikto špeciálny ani jeden z mojich hračiek tak si to váž,že som sa vrátil pre teba. "
—
"Nech sa páči tu je vaša objednávka. Prajem vám dobrú chuť. "
Mladá čašníčka nám doniesla tanerie s palacinkami a nenápadne hádzala očká na Sehuna. NENÁPADNE.'Snáď ju neošuká na hajzloch. Juuj to by bola hanba. '
Sehun vypadal celkom nezaujato ňou pretože sledoval úplne niečo iné. A tým niečim iným som bola práve ja ako som nadšený z jedla,ktoré priniesli.
Zjedol som všetky palacinky z môjho taniera a pozrel som sa na Sehunov úplne nedotknutý. Pohľadom som zablúdil vyššie k jeho očiam a milo som sa usmial ešte so sústom palacinky v ústach.
On mi automaticky posunul tanier a podoprel si hlavu rukou.
"Môžem sa ťa niečo spýtať ? "
"Mhm "
"Čo keby sme boli kamaráti s výhodami?"
A na to som sa začal drhnúť palacinkami.
—
Môžete ma zbiť,utopiť, upáliť ale nejaké vecí sa stali a nemala som chuť na písanie. V škole toho mame stále veľa ale dnes mám školenie a zajtra nejdem do školy 🌝. Možno sa už aj konečne rozhýbem s tým písaním :)).Budem od štvrtku do nedele sama doma a viete čo to znamená ? Party hard s madžgamiiiiii. Ale nie, pokazde keď som takto doma tak sa nudim lebo nemám čo robiť a nakoniec potom spim 😂.
Objednavala som kamarátke veci z aliexpressu a aj sebe také blbosti. A vysvetlite mi prečo všetko čo bolo pre ňu už došlo ale čo bolo pre mňa tak ani jedna vec ? 😢 Už sa teším na bts mikinu.
( niektorý síce hovoria,že to je blbosť objednať cez AliExpress,že nech si objednám cez nejaký eShop akože Gurl ja nemám toľko money na vyhodenie len tak do vzduchu za mikinu, ktorú môžem mat o podstatne menej. Sorrko ale sladké je pre mňa dôležitejšie ❤️ )
Stalo sa vám niekedy,že vás zastavila holka v buse s tým,že mám pekné odznaky na taške ? Som na ňu pozerala a ani som jej asi nepoďakovala v šoku. Ale potešilo ma to,že niekto pozná exo 🙏🏻🍒.
Prajem pekný deň s pekný deň s peknou kapitolkou,ktorej text je kratší ako mojej brutálne nezaujímavej poznámky hej 😂😂😂😂.
Ps mala som to ešte predpísané a mám zopár ešte ale ja som typ človeka,ktorý musí mat vždy niečo v zálohe keby to nevyšlo
Banániky a baklažániky stále v našich ❤️.
STAI LEGGENDO
Text Message 2 #hunhan
FanfictionPokračovanie Text Message #chanbaek ak si nečitala choď si tú sračku prečítať najprv 😂