•12•

397 34 12
                                    

Luhan's pov

Mali sme hodinu chémie a ja som sa už od začiatku modlil aby ma nevyvolala odpovedať. Ale kto mal to šťastie ? Predsa ja. Postavil som sa zo stoličky a predstúpil pred tabuľu. V triede bolo ticho a všetky oči boli na mne.

Nie,že by som nemal rád pozornosť. Len tie ich ľútostivé pohľady mi nijak práve nepomohli.

Pani učiteľka ma posadila na miesto  s 5-kou a nejakou sarkastickou poznámkou. Pozbytok hodiny som sa tváril,že všetkému chápem a že počúvam vśetko čo hovorí  ale pritom som bol mysľou niekde pri tom dementovi so zrúdnym ksichtom.

Zvonček oznámil,že je koniec 5-tej hodiny a ja som sa úprimne tešil NA OBED. Skor povedané na jedlo pokiaľ som si neuvedomil,že mám ísť do ošetrovne.

Šiel som s nechuteným výrazom k ošetrovni a potichu otvoril dvere,ktoré som aj potichu zavrel. V miestnosti bolo ticho až na zvuky vychádzajúce z mobilu. [ :))) ] Prešiel som k posteli kde sa hral [ ;) ]  ten magor na MOBILE nejakú prijebanú hru a z jeho výrazu bolo vyčitateľne,že mu to moc nejde.

Hovoril som už aký je škaredý?

"Prečo mám pocit,že čím ďalej tým si len škaredší?" opýtal som sa ho s vážnou tvárou a tým som aj vzbudil jeho pozornosť. Hodil mobil pred seba a svoje nohy spustil z postele.

"Prečo mám pocit,že si každým dňom protivnejší, miláčik? "

Nie som s ním ani minútu a už by som vraždil. Pretočil som očami a šiel ku skrinke pre nejakú mastičku. Bolo náročné niečo nájsť v tom bordeli a absolútne nechápem ako sa tá žena vie v tom vyznať. Počas toho Sehun nespustil ani na sekundu zo mňa oči. Skôr z inakšej partie môjho tela keďže som bol mierne predklonený. A nie nebolo to naschvál.

"Mohol by si prestať zízať na moju riť ? PROSÍM. "

Keď som našiel mastičku posadil som sa naspäť k nemu a natočil si ho viacej na seba. Vytiahol som z krabičky tubičku gélu , otvoril ju a dal si z nej trochu na prsty. [ ;)) Oh Jesus asi by som mala prestať ].

"S kým si sa zrazil tentokrát? " opatrne som nanášal gél na mieste,kde boli fľaky a modriny. V oblasti oka to bolo viacej bolestivé a preto pevne stískal viečka k sebe.

Tak ti treba *zakerny smiech *

"Pamätáš si na tú holku,ktorú som ti spomínal?" prikývol som

"Tak jej šunkohlavý boyfriend. "

Zasmial som sa nad tým pomenovaním a omylom mu pichol do oka. Fakt to bolo omylom.

A keď som sa ukludniľ uvedomil som si,že ten celý čas ma svoju ruku položenú na mojom stehne.

"Pamätáš si,že som ťa dnes ráno VAROVAL? Zostaneš bez vtáka ver mi. " škaredo som naňho zazrel keď začal ísť tou RUKOU vyššie k môjmu talalangu.

A keď neprestal chytil som mu ucho a potiahol ho zaňho na čo on hneď začal chytať moje ruky a tľapkať po nich.

"Au,au,au pusti maaaa. Už to nespravím,prisahám. "

Pustil som mu ucho a ľahol som si na posteľ. Vybral som si z vrecka mobil a pozrel na hodiny,ktoré mi ukazovali,že mám ešte 10 minút do začiatku ďalšej hodiny.

"Kvôli tebe som nešiel na obed takže mi dlhuješ jedlo. " pozrel som sa na jeho otočený chrbát ako sa načahuje po mobil a lahá si hneď vedľa mňa.

Text Message 2 #hunhan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin