02

238 46 11
                                    

1. 03. 1445
Хосок пак ме размаза на фехтовка. Това, да ти ступат "кралския задник" си е доста смущаващо, особено, ако се случи пред всички войници.
Обожавам тренировките с Хоби! След тях, се чувствам по-близък с войниците и Техьонг има повече причини да се шегува с мен.

***

Джонг Хосок. За него трябва да става дума.

Записвам на малко листче другото име и отварям компютъра.

Докато търся информация прехвърлям теориите около познанството на принца и Хосок. По онова време Джонг Хосок е бил капитан на кралската стража. Всеизвестен факт е, че двете момчета са били приятели. Има слухове, че даже са израстнали като братя.

Една от най-популярните теории е, че двамата са се влюбили в едно момиче и Хосок е наклеветил Джимин. Обвинил го в измяна и подсигурил смъртта му.

Друга, също толкова популярна версия е, че Крал Пак е имал афера с проститутка и Хосок е негово копеле. Като по-голям син, той прявил претенции за трона и подсигурил смъртта на Джимин.

Но, писмото в началото отхвърля тези две теории. Въпреки, че технически, това може да бъде разглеждано като дворцова интрига.

Продължавам да търся из базата данни, но никъде не намирам благородник, на име Техьонг. Тези на които попадам, са или в лоши отношения с краля, или с твърде нисък ранг, за да си позволят свободни разговори с принца.

Фактът, че тук не пише фамилия значително ме затруднява. Но нямам намерение да се отказвам, това е първото неизвестно в този дневник.

Take Me To Church КФФ2017Where stories live. Discover now