Разбрах. Историята е зашеметяваща.
03. 20. 1446г. Деня на голямата клада.
Юнги Джимин не са умрели там. Самоубили са се. Същия ден бива убит и краля. Месец по-късно, неизвестно момче проявява претенции към короната, под претекст, че е незаконен син на краля.
Тогава, от трона бива свален бившия кралски съветник. Признат от народа, незаконният син на краля го осъжда на смърт. Причините са неизвестни.
Момчето е с доста необичайно за времето си име. Джонг Хоуп. Имам сериозни подозрения да смятам, че това е капитан Джонг. Тази случка подкрепя теорията за произхода му.
Една от първите му разпоредби като крал е да се премахне смъртната присъда. Доста от съветниците му, застават на въпреки, но кралят е неразубедим.
По време на управлението му , не е била извършена и една смъртна присъда.
Още причини да мисля, че крал Хоуп е всъщност капитан Джонг са намерените наскоро портрети на краля. Има осанка на войник.
Това наистина е удивително.
През 1555г. Биват издигнати паметници на честа. Те са пет на брой. Съответства на броя на загиналите му приятели.
Диана, Техьонг, Джонгкук, Джимин и Юнги.
Крал Хоуп, управлява страната десет години. След това умира. Говори се, че бил отровен. В предсмъртното си писмо обаче, той пише, че е изпълнил своят дълг към брат си и може да умре спокойно.
Тефтера ми отвори очите за тази информация, това е невероятно! Кой да предположи, че зад толкова известна трагедия, стои една красива история ...
Поглеждам запалката и въздъхвам. Трябва да изпълня послеписа, това все пак е нечие предсмъртно желание.
През главата ми минава всичко, което ще загубя, изгаряйки тефтера, аз се отказвам от така желаното за мен признание. Но, имам чувството, че оставяйки колегите ми да се докоснат до историята, ще я осквернят.
Те са безчувствени, повърхностни говеда.
Засмивам се. Наистина, не ги понасям.
Е, това беше, нека дневникът на принц Джимин, също почива в мир.
~*~
А/Б
Здравейте, здравейте, това беше моят кратък фик. Надявам се да сте харесали написаното и да съм успяла да предам адекватно историята, лол!Фика официално е завършен, но мислех да пусна една бонус глава, за която още си мисля, така че, може и да ви поразплача тези дни (...поне ще опитам...)
Искам само да кажа, че съм много щастлива, че тази история се следеше. Не е като да е най-следяната във феста, или нещо такова, но както всички сме забелязали, аз попринцип, не съм особено четен автор хдд Соу, благодаря за всеки коментар, вод и прочит, наистина ме радват <3
YOU ARE READING
Take Me To Church КФФ2017
Short Story"П.П моля те, изгори това, след като приключиш." Промотър: Lenaleepika КОРИЦА: SADREAMER_01