Něco

44 5 8
                                    

Toto není nová kapitola!
Kamarádka tadyjeKladky mi dala za úkol tento tag. Proč se to ocitlo zrovna v této knížce? No tak jde tu hlavně o to, že je to u mě na profilu nejčtenější série (*pár minut rozplývání nad mými úžasnými čtenáři*) a přišlo mi to jako dobrá příležitost jak byste mě mohli alespoň trochu poznat.
A teď už jdeme na to!

1) oblíbená písnička?
Moc těžký, poslouchám úplně všechno. Takže zrovínka tento měsíc to je asi Sharp Edges od Linkin Park, This could be us od Rae Sremmurd a naprosto jsem si zamilovala během posledních dní album Poslední od Bena Cristovaa. Ze všeho nejvíce, ale obdivuji hudbu padesátých a osmdesátých let. Jo, tak nějak.

2) oblíbená kapela?
Sakra těžká otázka... Hodně jsem ujížděla asi dva roky na Hollywood Undead, takže ty se mezi mé oblíbence rozhodně počítají. Pak asi Rage against the machine nebo třeba ACDC... Pro ty, co by si radši poslechli nějakou mojí oblíbenou klidnou kapelu- nedočkáte se!😂 Ne, dělám si srandu. Asi Why don't we nebo třeba The Vamps.

3) oblíbený sport?
Už nějaký ten pátek tancuji, od minulého roku jsem součástí rodiny TCO a zaměřila jsem se na disco dance. Jinak jdu ale moc ráda fandit svému bratranci v ringu když lítají pěsťovky, prostě dívka mnoha tváří😂

4) oblíbená show?

V tomto případě se moc omlouvám, ale nejsem si jistá jak si slovo show vyložit. Takže asi seriály... emm... samozřejmě Game of thrones, kdo neviděl minimálně pět dílů nepochopí proč to tak miluji(jinak je to taky úžasná knížka)💕 pak určitě Shadowhunters, což je seriál na motiv knihy Nástroje smrti nebo chcete-li Mortal Instruments.

5) oblíbené jídlo?

Stoprocentně palačinky! Miluju je, jim je samotné nebo s něčím každou neděli k snídani😃. A pak samozřejmě okurky. Jinak kdo mě zná vážně tak ví, že jsem milovník šlehačky a kečupu... všichni do mě, dieta se holt nekoná😅.

6) oblíbený nápoj?
Zbožňuji teplý čaj o podzimu, horkou čokoládu o dlouhých zimních večerech, kakao po celý rok či ledovou tříšť v létě.

Teď bych asi mohla někoho zatagovat, že?

Takže podpořím tadyjeKladky a taguji Veru_Ma😂

Dále asi
NikaPrince
Hany555
_mismusi_
A poslední oběť: SabinaSchejbalov

To by bylo pro dnešek všechno. Vy kdo jste se dočetli až sem jste fakt bohové a máte u mě malé bezvýznamné plus. Mějte se přátelé!

2 Years: Too much boyfriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat