Lördag den 9 September
Kl. 18.50.......
Jag har gjort mig redo, jag har tagit på mig min vita tröja och jeans, sminkat mig och tagit på mig allt annat som jag ska ha på mig som skor och jacka.Jag sätter mig på min moped och börjar åka, medans jag åker hade jag en massa tankar i huvudet och det var inte bra tankar.
När jag kommit fram klev jag av mopeden och tog av mig hjälmen, jag gick in och festen var redan igång, full musik, dansande personer, personer som pratade och personer som hånglade.
Jag gick och tog en dricka och sen gick jag och och ställde mig mot väggen och där stod jag helt ensam.
När det hade gått cirka 15 minuter kommer en tjej fram till mig och ställer sig bredvid mig, jag tittar på henne och jag ser att hon har brunt hår men jag ser inte så mycket mer eftersom det är rätt så mörkt.
Hej Anneliese sa hon
Hej Josefina
Du såg ensam ut, har du några vänner här???
Jag har inga vänner
Bra att jag kom fram då
Mm
Ska vi gå ut???
Okej.
Vi gick ut för man är tvungen att skrika där inne och det är jobbigt att behöva skrika.
Varför har inte en sån trevlig som du vänner frågade Anneliese???
Ingen gillar mig, är inte direkt känd för att vara en duktig elev
Nu kanske jag är lite mycket för på men varför är du inte det???
Jag hatar skolan och sen så har jag inga vänner
Så vänner är problemet alltså
Kan man säga
Finns det ingen du kan vara med???
Nej
Vet du jag skulle kunna styla om dig om du vill att en främling ska göra det???
Ja jag har ju ingen annan att vara med så jag kan ju vara med dig
Bra
Hur gammal är du förresten???
20, du då???
16 år, känner du Jack???
Ja och jag brukar vara på hans fester
Ja när du säger det så här jag nog sätt dig
Jag har sätt dig varenda fest
Jaha
Efter en stund gick vi in igen.
_______________________________________
Här kommer en "scen" som dom använder väldigt grova ord i, om ni inte tål det så kan ni gå nu.
_______________________________________När vi varit där en stund ser jag plötsligt att Max kommer in, först tänker jag att jag måste vara galen och se fel men sorgligt nog ser jag inte fel.
Det ser ut som att han letar efter någon och det börjar genast kännas i kroppen som att han letar efter mig.Jag tittar på Max när han letar och plötsligt får vi ögonkontakt och han kommer fram till mig.
Vad gör du hör skulle inte du vara hos din kompis sa jag nervöst???
Anneliese var ute och skulle ringa några samtal.
Nej jag åkte hem efter att jag fått veta en sak
Vad sa jag
Jag skakade utav rädsla för vad han skulle säga.
Du åkte hem till mig, sa att du ville ha Jakob, hånglade med honom och sen knullade honom
Nej vem har sagt det???
Mamma sa det, hon sa att du sa det och trodde att vi hade gjort slut. Ser du, du är en jävla hora
Max slog till mig
Jag fattar inte allt jag har gjort för dig, velat att du ska må bra och du går och fucking knullat min bror
Nu fick jag nog
Det ända du har gjort är att slå mig och kalla mig för dumma ord det är klart att jag knullar Jakob då näe han är den enda som är snäll mot mig.
Nej nu har jag fått nog
Jag slog mig gång på gång, han höll fast mig fast vet ni vad det värsta är??
Ingen brydde sig. Jag vart slagen gång på gång och till slut allt sig mina ögon och då tänkte jag bara en sak.Nu dör jag.......
YOU ARE READING
Aldrig älskad såhär mycket
Teen FictionJosefina har ett hemskt liv, hennes pojkvän är dum, hennes föräldrar kämpar för henne men som har så fullt upp på jobbena så dom hinner knappt med henne och skolan är det sämsta som Josefina vet. Allt är hemskt i hennes liv ända till hon träffar Ann...