"ABANG SALLEH!!!!! AMPUNN!!!!"kata Seulra dan Nina serentak.
"Tadak maaf bagimuuuuuuuu!!!"kata Abang Salleh.
"Kau la punya pasal ni Seulra!"kata Nina. Mata Seulra terbuntang luas.
"Eh ai pulak! you la! Lembab! Huuh!"Seulra memflip rambutnya.
Abang salleh bercekak pinggang.
"Woi woi. Sudah wei. Kalau nak beli,beli.tak nak. Blah!"kata Abang Salleh. Nina keluar dari kedai dengan marah.
'nak mengadu ngan Kuda la malam nanti. Huaaaaa' kata Nina dalam hati.
Rumah Keluarga Jeon
"Hello sayang. You buat apa tueeee"tegur Wonwoo. Sae Ri menjeling.
"Aku tengah potong daging.Tak nampak? Ke kau nak aku cincang daging kau ha?"kata Sae Ri.
"Sayang kenapa ni? Tamo ah marah²"kata Wonwoo. Dia menyelit rambut Sae Ri kebelakang telinga.
"Pad habis."kata Sae Ri. Nak keluar kedai malas, terpaksa la dia pakai pantyliner.
Wonwoo menggaru kepala. Pipinya sudah merah.
"Awakkkkk..."Sae Ri menjalarkan jari telunjuknya di bahu Wonwoo, turun pula ke dada dia.
"A-pe?"
"Tolong pergi kedai beli pad."
Rumah Keluarga Xu
Suasana tegang di dalam rumah ni.Min Ji tak bergila-gila ari ni. Senyap je. Nampak sangat merajuk.
Minghao pulak, tak reti nak pujuk bini. Berlonely la dalam bilik.
"Ehem."Minghao berdehem. Dia menghampiri Min Ji yang sedang duduk di gazebo sambil termenung.
Min Ji tak pandang langsung.
"Haihhh orang tu merajuk ke?"tanya Minghao.
"Bodoh punya soalan kau tanya.Dah la."Min Ji terus beredar.
Hati Minghao bagai dihiris sembilu.
Ingat cerita Errah Fazorot ka.
Kediaman Keluarga Wen
"Woi jalan elok. Kang pengsan nanti, menggedik nurse yang kat sepital tu ha."kata Mi Hae. Dia memegang tangan Jun.
"Eleh. Ke awak nanti yang risau saya pengsan?Hm?"tanya Jun. Muka Mi Hae memerah.
"Baebi ah kau! Tak ingin aku nak risau pasal kau!"kata Mi Hae.Jun tergelak.
"Mengaku jer la sayang oiii."kata Jun. Dia mencium dahi Mi Hae.
"Amboiii seronok nya korang ye.Huh!"
EH BETINA SENGAL NI BABIIIIIII
YOU ARE READING
laki aku retis , kau hado?. ˢᵛᵗ
Humor❝ bersuamikan kpop idol , tak seindah yang dibayangkan ❞ ㅡ banyak yang perlu dilalui oleh 13 orang perempuan ini untuk mempertahankan rumah tangga mereka. #10 in Humor [07102017] ⚠️ AMARAN ⚠️ ㅡ PENULISAN NOOB! ➤ completed