-enam🌸

2.2K 214 321
                                    


"Amboiii seronoknya korang ye. Huh!"

"Kau buat apa kat sini?!"tanya Mi Hae. Dia menghampiri betina sengal tu.

"Kau dah lupa aku ke?Aku Shin Dye. Kim Shin Dye."kata Shin Dye sambil tersengih jahat.

"Shin Dye? CINDAI? HAHAHAHAHHAHA HODOH NYA NAMA KAU THO!"kata Mi Hae. Jun menggaru kepala.

"Apa ni sayang? Siapa perempuan ni?"tanya Jun. Sib baik sekarang dekat parking lot. Takde la orang nampak dia.

"Your WIFE JunHui."kata Shin Dye lalu memeluk lengan Jun. Jun menolak kepala Shin Dye dengan kuat.

Pabila Jun yang selama ni tenang, mengamuk.

"Erghhh don't touch me. Dah la skirt pendek, rambut warna biru. Cam badut jer aku tengok shial."kata Jun.

Jap,

WEN JUN HUI MENCARUT GUYSSS.

"Dah la sayang. Jom blah. Tak suka tengok persembahan badut murahan."kata Jun lalu menarik tangan Mi Hae. Shin Dye memuncung.


Rumah Anak-Anak Yatim Seo Il

"Papa Kwannnnnnn!!!"kanak-kanak itu berlari menyerbu Seungkwan. Seungkwan membongkokkan badannya lalu mengusap kepala seorang budak.

"Okeh, sape nak main sorok²?"tanya Seungkwan.

"NAKKKK!!!!"kanak-kanak itu mula berlari.

Seo Il memandang Seungkwan dari jauh sambil tersenyum.

"Ha. Aunty tengok, Kwan tu dah boleh dah jadi ayah. Kamu tu bersedia ke belum?"tanya Aunty Lee.

Hadoiiiiii Aunty Lee ni, tanya soalan
KBART.

Kemahiran Berfikir Asas Rumah Tangga.

"Hm. Belum la Aunty. Kwan tu kan sebuk, nanti bila Il beranak dia takde cam mana? Pastu takkan nak jaga baby sensorang."kata Seo Il.

"Elehhhhh jangan kasi alasan. Nak tanya ni. Kamu dah try belum?"

"Try apa?"

"Try ehem ehem."kata Aunty Lee lalu mengangkat kening.

"HEPPPPPP!!!! SOALAN NI!!!!"kata Seo Il dengan muka merah. Aunty Lee tergelak.

Rumah Mrs. Lee

"Omma, Jihoon datang!"Woozi mengetuk pintu rumah mak nya.

"Ha masuk masuk."ajak Puan Lee. Mi Yoon dan Woozi berpegangan tangan masuk ke rumah.

Mi Yoon melabuhkan punggung di sofa yang disediakan.

"Ha kenapa Jihoon datang ni?"tanya Puan Lee. Dia memandang Mi Yoon tajam. Mi Yoon hanya menundukkan muka.

"Sajer. Nak melawat Mak sendiri. Salah ke. "kata Jihoon. Mi Yoon meminta diri untuk ke tandas.





"Mi Yoon, sini jap."panggil Puan Lee. Mi Yoon menutup suis lampu lalu menghampiri Puan Lee. Dia memanjangkan lehernya untuk mengintai ruang tamu.

"Jihoon kat atas. Jangan risau."kata Puan Lee. Mi Yoon mengangguk.

"Kamu, dapat ke belum?"

"Be-belum Ma. I'm not ready. Sa-"

"Takde istilah not ready Mi Yoon! Kalau kamu tak mengandung dalam masa 1 bulan lagi.See you in court! Cerai ngan Jihoon. Arraseo?"

"N-ae."

Puan Lee terus beredar.Air mata Mi Yoon mengalir dengan deras.

'Jihoon,I love you.'

Kediaman Keluarga Kwon

"Awak nak makan apa malam ni Soon Young?"tanya Min Ju.

"Nak makan awak."

"Gila eh?"

"Gilakan awak."

"Eeeeee mengada!"

"Mengada dengan awak je."kata Soon Young lalu mengangkat Min Ju.

"LEPASKANNNN!!!!"

"TAK NAK!!!!!"

Kediaman Keluarga Lee (Chan)

"Weh, cer kau tengok kat dapur tu. Ada popcorn tak?"kata Chan. Hye Ki bangun dari sofa lalu pergi ke dapur.

Dia membuka kabinet,tiba-tiba ada bende melompat keluar.

Iaitu Cik Lipas.

"HUWAAAA SHITTON! BABI PUNYA LIPAS. AKU SUMPAH KAU JADI BITCH TUJUH KETURUNAN!"kata Hye Ki.

Chan tergelak mengkekek di depan.

'padan muka kau Hye! HAHAHHAHAHAHA'

Rumah Keluarga Hong

"Ji Woo, awak nak pergi mana tu?"tanya Joshua. Dia menghampiri Ji Woo.

"Pergi jauh dari awak. Bahagia."kata Ji Woo.

"No! Saya tak izinkan awak keluar."

"Huh. So? What I care?"kata Ji Woo.

"I will make you MINE tonight Mrs.Hong"

"I'm not ready! And NO!"

"Huh! So? What i care?"

Ji Woo menelan air liur. Joshua mencium bibi Ji Woo dengan rakus.

"Come on baby girl, Daddy is waiting.. "

Ji Woo hanya berserah pada takdir.


laki aku retis , kau hado?. ˢᵛᵗWhere stories live. Discover now