-lapan🌸

2K 219 122
                                    

Kediaman Keluarga Choi (Hansol)

"Seul?"Vernon mencari isterinya.

"Seulra! Sayang!"Vernon pantas turun dari katil dan pergi ke dapur. Aik kosong.

Dia ternampak makanan yang bertudung saji.

Pancake. Aummmm.

Tapi, mana Seul?

"Mana dia pergi. Aihhhh kan dah kata, jangan keluar sesuka hati. Dah la tak tinggalkan note."kata Vernon. Dia mengambil fonnya lalu mendail nombor Seulra.

"Seulra! Awak pergi mana? Risau tau ta--"

"Oh ini siapa ye? Suami Cik ini ke? Cik ni pengsan.Ada kat hospital sekarang. Hospital gangnam."

"BO?!???!? HAA JAP TUNGGU SAYA DATANG!"

Tapi, nak pakai baju apa

ARGHHHH LANTAK AH! BIAR LA ORANG NAMPAK UN!BINI AKU TENGAH SAKIT TU!

SAYANG, WAIT FOR ME

Kediaman Keluarga Hong

Senyap.

Ji Woo memerhati Joshua yang sedang membaca buku itu.

"Josh.. Sa-saya nak minta maaf."kata Ji Woo. Dia memegang tangan Joshua.

"Awak tak salah.Saya yang salah."kata Joshua lalu memeluk Ji Woo.

HA MAKA MULA LA SCENE YANG TIDAK PATUT DI CERITA 🌚

Kediaman keluarga Xu

Minghao memerhati Min Ji yang sedang menyiram pokok bunga di luar.

Minghao tersenyum. Cantik.

Minghao menghampiri Min Ji.

"Haih orang tu, tak nak tegur kita dah ke?"

"Awak yang tak nak tegur saya. Pastu perli,perli,perli."kata Min Ji.

"Awak jugak yang salahkan. Sape soh conteng muka saya. Macam budak² tahu tak."

"Saya conteng muka awak, sebab awak dah conteng hati saya. Maksudnya awak dah sakitkan hati saya.Sakit tau tak."kata Min Ji. Air matanya sudah bergenang.

"Saya sakitkan hati awak? Bila?!"kata Minghao.

"Awak selalu sibuk, sibuk, sibuk. Bila nak pergi cuti je sibuk! Pastu hilangkan semua stress kerja kat saya. Tak nak cakap dengan saya, marah saya. Awak ingat saya tak sakit hati? Saya ni manusia awak, bukan patung."kata Min Ji lalu masuk ke dalam rumah.

Minghao terkedu.

Kediaman keluarga Wen

"Nak aje aku mamposkan Cindai tu!!!!ishhhhh!!!"kata Mi Hae dengan geram.

"Oh kira ni, awak jeles la ni hehehheheh."kata Jun lalu duduk di sebelah Mi Hae.

"Jun, kau sayang aku tak?"

"Apalah punya soalan. Mesti aaa sayang. Sape tak sayang bini oiii.Awak sayang saya tak?"tanya Jun. Dia bermain² dengan rambut Mi Hae.

"Erm err dah la jom tido!"kata Mi Hae lalu naik ke atas.

"Heyyyyy jawab dulu! Sayang saya tak? "

"Sayang kau gegila JunHui."kata Mi Hae perlahan.

--

Aku tau kau tak suka Jeonghan 😔

laki aku retis , kau hado?. ˢᵛᵗWhere stories live. Discover now