JAG HAR FÖRVÅNANSVÄRT HAFT EN BRA DAG IDAG??
1; två tjejer i min klass ropade hej!! och yay märtha!! när jag kom in i byggnaden där vi har idrott oml all min ångest bara försvann
2; har haft på mig min mammas gamla kappa hela dagen och ja älskar den<33
3; bjöd min klass på varsin kaka (vi får göra det efter att vi har klarat hundratestet två gånger) och de blev glada och då blev jag så varm inombords??
4; even though mitt matteprov gick sådär så gick det ganska bra ändå??
5; jag kom med en tjej och kille i min klass på engelskan när vi satt i grupper och hade en muntlig uppgift och vi alla va på samma nivå och jag kände mig trygg?? det gick bättre än förväntat??
6; fick tillbaka ett läsförståelsetest på engelskan också och jag hade alla rätt #YAY
7; fick världens godaste soppa till lunch?? det va typ linssoppa med grönsaker i (venne) och JAG DOG VA GOD DEN VA ja åt upp allt jag fick i min bytta lmao (de andra fick fisksoppa)
8; JAG FICK A PÅ MITT HEMKUNSKAPSPROV #pro
9;jag blev ish klar med veckans planering<333
10; när vi hade slutat så gick jag till tre i min klass som satt vid ett bord och ish flamsade OCH JAG SKRATTADE SÅ MYCKET OML BLEV SÅ GLAD liksom jag hade en sorta connection med dem,,, fattar ni??
11; när jag sa hejdå till dem som jag hade pratat med förut *host* skrattat *host* så sa de hejdå!!de vinkade!! en av dem sa kram!! JAG LOG HELA VÄGEN NERFÖR BACKEN
okej så jag har haft en bra dag idag ok men typ bara allmänt bra connection?? liksom visst jag spenderade hela rasten genom att sitta och titta på när hela min klass + två femmor varav en är en idiot spelade king men jag har liksom lett (är det ens ett ord) och skrattat mer idk??
OCH IKVÄLL SKA JA TITTA PÅ GLEE<33333224433333321:.:323333 (med chips och kladdkaka)