-Inca sunt in spatele meu.
Ma aflu in Mini Cooper-ul meu negru urmarita de niste oameni fara inima.Gonesc pe sosea cu 200 km/h,adrenalina scurgandu-se prin vene.
In fata mea apar 2 masini negre formand un zid.Apas repede pedala de frana,un zgomot asurzitor auzindu-se in urma cauciucurilor care lasau urme negre pe sosea.
Ies din masina fara frica,asteptandu-mi sfarsitul.
Un baiat inalt cu parul blond se apropie de mine.Lumina slaba a farurilor de la masini nu era de ajuns ca sa ii vad fata.Intinde mana spre mine,vrand sa ma imobilizeze.Cand ajunge destul de aproape de mine,imi incord repede mana formand un pumn si il lovesc in stomac.Probabil nu se astepta la asta.
-Nu te pune cu mine!Nu stii de ce sunt in stare.
Incepe sa rada,eu enervandu-ma.
-Draguto,tu nu stii de ce sunt in stare.Baga-ti-o in masina!
Dupa ce a rostit acele cuvinte,2 barbati bine facuti se apropie de mine.Ma pregatesc sa il lovesc pe unul din ei,dar acesta ma prinde,ma intoarce si ma impinge in usa masinii mele.Ma imobilizeaza legandu-mi mainile la spate cu o sfoara.Deja incep sa ma sperii.Amandoi ma prind de cate un brat si ma conduc pana la o masina neagra.Din cate vad,masina pare a fi un BMW x6.
Unul din ei deschide usa si ma arunca pe bancheta din spate.Inainte sa apuc sa ma ridic,blocheaza usa,neputand face nimic pentru a iesi din pericolul in care ma aflam.
Peste cateva minute,usa de langa mine se deschide,iar pe ea apare tipul inalt.Se apleaca peste mine si incepe sa ma sarute pe gat.
-Te rog,lasa-ma!
-Ti-am zis ca nu stii de ce sunt in stare.Acum taci si lasa-ma sa ma distrez.
Isi strecoara mana sub tricoul meu negru,ajungand la sutienul meu.Incep sa ma zbat,dar in zadar.
Coboara mana spre fermoarul pantaloniilor mei.Un zgomot asurzitor se aude,iar geamul portbagajului se sparge in mii de cioburi.
-Ce naiba....
Usa se deschide,iar o mana de barbat il trage pe tipul inalt de pe mine.
"Multumesc,Doamne" spun in gandul meu.
Din cate vad,se pare ca cei 2 tipi se cunosc.Baiatul care m-a salvat scoate pistolul si il impusca pe celalalt in picior.Vine repede spre mine si ma ia din masina.Nu ii pot vedea fata,dar mirosul lui imi e foarte cunoscut...foarte familiar.Stau in bratele lui in stil mireasa,imi rezam capul pe pieptul lui inhaland parfumul lui mai mult.
-Multumesc...spun timida.
Baiatul nu spune nimic.Ne indreptam repede spre o masina neagra.Nu imi dau seama ce marca e.Cand ajungem in dreptul masinii,el ma lasa jos si se apleaca inchizandu-mi fermoarul pantaloniilor.
Se ridica si se pozitioneaza in fata mea.Este mai inalt ca mine cu vreo 20 de cm.Nu ii pot vedea chipul,e prea intuneric.Scoate cheile de la masina din buzunarul pantaloniilor si apasa pe un buton.Imediat se aprind farurile masinii.Lacrimile incep sa imi inunde obrajii....