*Povesteste Andy
Deschid usa,iar in fata mea apare o batranica care nu pare a fi periculoasa.Ma uit mirat la ea,fara sa spun ceva.
-Scuza-ma,tinere.Am auzit de incidentul de mai devreme din lift si voiam sa ma asigur ca sunteti bine. ( batranica )
-Da,suntem bine,multumim,dar de unde ati aflat de ce s-a intamplat?
-Vestiile de genul circula repede aici in bloc. ( batranica )
Dupa cateva secunde de liniste,simt o mana calda pe umarul meu.
- Buna ziua,doamna Martha.S-a intamplat ceva? ( Angel )
-Nu,draguto.Am vrut sa vad daca sunteti bine dupa ceea ce s-a intamplat. ( Martha )
-Ah,ce dragut ca unii se mai gandesc si la binele altora in ziua de azi.Haideti inauntru.( Angel )
-Multumesc,scumpo. ( Martha )
In timp ce Angel vorbeste cu doamna Martha,eu merg sa fac cafea.In tot timpul asta ma gandesc la acea doamna,imi pare foarte cunoscuta....
*Dupa jumatate de ora
-Multumesc mult pentru cafea,dar acum ar trebui sa plec.Ramaneti cu bine,copiii mei!( Martha)
-Va mai asteptam.La revedere! ( Angel )
-Hai sa iti facem bagajele si sa plecam de aici.Nu ma simt tocmai ok in locul asta si am impresia ca ceva rau se va intampla daca mai stam pe aici.
-Bine bine ,suparici. ( Angel )
-Taci.
*Dupa cateva ore
*Povesteste Angel
Am ajuns acasa la Andy.In seara asta vreau sa stau singura.
-Hei,eu ma duc sa imi fac un dus si dupa merg sa dorm.As vrea sa fiu singura in seara asta,sper ca e ok.Noapte buna,Andy! ii spun asta si il sarut usor pe buze.
-Da,e ok.Noapte buna,Angel! spune putin dezamagit.
Dupa ce urc bagajele sus in camera "mea" , imi iau niste pijamale si merg la dus.Stau cateva minute privind reflexia din oglinda mea.Inca nu realizez ce se intampla,nu imi pot imagina faptul ca Andy s-a intors inapoi. Imi piaptan usor parul si ma dezbrac,lasan hainele sa pice pe covorasul alb din fata chiuvetei.Dau drumul la apa,lasand stropii fierbinti sa imi curete pielea mea alba.Fara sa imi dau seama,imi amintesc tot ce s-a intamplat si incep sa plang. Andy a fost in viata tot timpul asta...
*Urmatoarea zi
Ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare.Astept cateva secunde ca imaginea din fata mea sa devina clara.Ma ridic in picioare si ma indrept spre usa tinandu-ma de toate lucrurile din jurul meu.Cobor incet si cu grija scarile. In sufragerie il observ pe Andy cum doarme pe canapea purtand doar o pereche de boxeri negrii.Arata atat de bine tipul asta!Incerc sa trec neobservata pe langa el,dar se trezeste imediat cand deschid usa de la bucatarie.Nepasandu-mi de acest lucru,merg si imi iau un pahar cu apa.
-Buna dimineata,printeso!Astazi trebuie sa mergem la mafie,am un plan ca sa il prindem pe Nathan. ( Andy )
-'Neata.Ok,merg imediat sa ma pregatesc.
Durerea de cap a trecut,asa ca pot sa ma grabesc.Dupa ce imi fac rutina de dimineata,imi aleg din valiza o pereche de blugi negrii taiati,o bustiera neagra si nelipsita geaca de piele.In picioare imi iau o pereche de ghete negre.Nu stiu de ce,dar simt nevoia sa port bratara lui Nathan,asa ca o iau si o pun pe mana stanga.Dupa cateva minute,merg jos.
-Sunt gata,putem sa plecam.
Urcam amandoi in masina,binenteles ca Andy conduce.Drumul pana la mafie va dura aproximativ o ora,mafia fiind in afara orasului.
-Ce s-a intamplat cu Sofia si parintii lui Nathan?
-De ce esti curioasa?
-Nu am voie?
-Ba da.Pai.....intr-o seara,acum 2 ani,parintii lui Nathan au mers la o petrecere impreuna cu sora lui,Sofia.Pe la jumatatea drumului,su intrat intr-o padure,iar acolo cineva a intrat cu masina in masina lor.Accidentul nu a fost atat de grav,iar toata lumea a fost bine.
-Dar...
-Dar acea persoana care a provocat accidentul avea alte intentii.Acesta si-a luat pistolul si i-a impuscat pe parintii lui si a rapit-o pe Sofia.
-Si de unde stii asta?
-Era o camera de supraveghere la intrarea in padure,care a surprins momentul.
-Si nu se stie daca Sofia e in viata,nu?
-Nu,iar Nathan crede ca eu am de a face cu asta.
...
In sfarsit ajungem la mafie.Nici bine nu intru in cladire,ca il vad pe Jeff venind spr mine cu bratele intinse.
-Hei,urato.Esti ok?
-Da,sunt bine.Multumesc ca ne-ai salvat.
-Nu ai pentru ce,oricand voi face asta.Hai in birou,avem de discutat.
Ma uit pe furis la Andy si observ ca il fixeaza din priviri pe Jeff.Un mic zambet imi apare pe fata.
-Bunn,sa incepem.Referitor la planul pe care il am ca sa il prindem pe Nathan....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buna! Imi pare rau ca nu am reusit sa mai postez in ultimul timp.Stiu ca nu am nicio scuza,dar am trecut printr-o perioada foarte dificila pentru mine si am simtit nevoia sa fiu singura sau sa citesc.Datorita faptului ca mai avem aproximativ o saptamana si cateva zile pana la vacanta,o sa incerc sa postez cat mai des:odata la cateva zile sau odata pe saptamana.
Lasati-mi parerea voastra in comentarii si spuneti-mi ce va place si ce nu va place la aceasta carte,pentru a putea face modificari.
Scuzati greseliile gramaticale.
Va doresc o seara frumoasa(tinand cont ca postez seara) si multumesc pentru ca imi cititi cartea!