Capitolul II

27 4 1
                                    

  Nu imi vine sa cred.
-Cum ai putut sa imi faci asta?
-Hey,imi pare rau...
Vocea lui ramasese neschimbata.O voce ragusita ce iti dadea fiori pe sira spinarii.
Lacrimile nu incetau din a alunce pe obrajii mei palizi.
-Iti pare rau?Serios?spun ironic.
-Uite,stiu ca am gresit,dar am vrut doar sa te protejez...
Mana lui se indreapta spre obrajii mei,vrand sa imi stearga lacrimile.Ma dau repede cativa pasi in spate si ii scuip cuvintele in fata:
-PREFACANDU-TE MORT?
-Promit ca o sa iti povestesc totul,dar acum trebuie sa ne grabim sa il prindem pe Erwin,baiatul care voia sa te violeze.
Imi deschide portiera,iar eu intru suparata si nedumerita in masina.Intra si el si se aseaza pe locul soferului.
-Pune-ti centura,Angel.
-Nu vreau!
-Angel...
-Am zis NU!
Sper ca i-am inchis gura.Se intinde spre mine si trage centura de siguranta de la locul ei.Fata lui e la cativa centimetrii de fata mea.Ii pot simti respiratia mentolata,ii pot simti bataile inimii.Ma uit in ochii lui si simt cum ma trec fiorii.Imi pune centura si se intoarce inapoi la locul lui.Isi pune si el centura si porneste motorul.Respir usurata ca nu s-a intamplat nimic intre noi si ma uit pe fereastra.
-L-am sunat pe Jeff ca sa iti ia Mini Cooper-ul.
-Mersi...deci el stie ca nu esti...mort.
-Angel,inteleg ca esti suparata.Ai motive sa fii suparata,dar iti voi explica totul.
-Cand Andy?
-Acum.
-Ascult...
-Am facut-o ca sa te protejez.Nathan,seful mafiei Yardies,vrea sa ma omoare si sa imi ia mafia.Stie cat de mult te iubesc si de aceea vrea sa te raneasca.In tot acest timp,m-am antrenat ca sa te pot apara,Angel.
-Andy...
-Shht,nu mai plange!Acum sunt aici.Pregateste-te,imediat ajungem.
  In fata noastra apare o casa cu un etaj.Parcheaza cu grija masina printre copaci,ca sa nu poata fi vazuta.Becurile de la parter sunt aprinse.In fata casei se afla 2 masini si 3 dubite.Sper ca Andy are un plan,altfel nu vom scapa teferi de aici.
-Vom intra doar noi?
-Se pare ca da.E important ca Nathan sa nu afle ca sunt in viata.
-Nu vom reusi.Inauntru sunt cel putin 5 oameni.
-Taci si ia pistolul de pe bancheta din spate.Vom merge incet pana la ferestrele de la parter si cand iti fac semn tragi.Ok?
-Ok.
  Iau pistolul si urmez planul.Iesim din masina si ne furisam pana la ferestrele de la parter.Pot vedea 2 siluete de barbati bine facuti care rad.Ma uit catre Andy neincrezatoare.
-3...2...1...Foc!
  Apas pe tragaci si nimeresc unul dimtre cei 2 barbati.Ce buna sunt la tras cu arma.
-Fugi in spatele casei!ACUM!
  Incep sa fug cat de repede pot,auzind in spatele meu pasi.Oamenii lui Nathan ma urmaresc.In spatele casei,il vad pe Andy care se batea cu 2 barbati.Inca am pistolul in mama.Indrept arma spre unul dontre barbati,dar nu reusesc sa trag.Mana imi tremura prea tare.
"Concentreaza-te Angel.Andy are nevoie de tine."
  Simt cum cineva imi prinde mana in care tineam pistolul si o ridica in sus.Ma pregatesc sa ii da un pumn in stomac,dar simt cum si cealalta mana imi este prinsa.Barbatul ma pune la pamant si imi leaga mainile la spate.
-Da-mi drumul!tip cat de tare pot.
-Taci!
  Ma uit spre Andy.3 bărbați il imobilizează la pământ.Incerc să mă eliberez și să fug spre Andy,dar nu reușesc.
  Acele animale,nu le pot numi oameni,ne duc in interiorul casei.Usa se deschide,un val de căldură se izbește direct de fata mea.Interiorul casei era modest,o canapea mica se afla in mijlocul camerei.In fata ei se afla un televizor.Fotoliile înconjurau măsuta de cafea pe care se aflau câteva pistoale.In stânga se afla bucătăria,iar în dreapta scările care duc spre etaj.
  Un scârțâit se aude,semn că cineva coboară scările.
-Lasa-i!
  O voce groasă și necunoscuta mie își face simțită prezența.Ma uit la purtătorul acelei voci și rămân uimită.Un băiat,nu ii dau mai mult de 18 ani se afla la baza scărilor,uitandu-se urat la Andy.Parul lui era castaniu închis,răvășit pe frunte,nu pot sa ii vad ochii.Tricoul negru mulat contura forma mușchilor și a pătrățelelor de pe abdomen.Mainile sale erau încordate,formând un pumn.Bratariile groase negre incercat sa ascundă niste cicatrici,dar nu erau destul de late pentru a face acest lucru.
-Andy,ce dor mi-a fost de tine!spune băiatul sarcastic întinzând mâinile spre el formând o îmbrățișare.
-Nu îți merge cu mine,Nathan!
Nathan?El e Nathan?Nu pare să fie un sef de mafie,pare doar un puști care e la liceu.
-Cine e domnișoara aceasta de lângă tine?
-Las-o in pace!
  Se apropie spre mine,uitandu-se direct in ochii mei.Fiori reci îmi traversează șira spinării.Incep să mă zbat,incercand sa scap.
  Se oprește fix in fata mea.Isi apropie mana de fata mea.
"O nu,ești că și moarta Angel."
Își așează din degetele pe bărbia mea și îmi ridica capul,fortandu-ma să mă uit direct in ochii lui.Ochii lui negri mă analizează complet.
-Am zis sa o lași în pace!
-Cat de mult ti la ea.Ea este Angel,iubita ta,nu?
Un zâmbet pervers ii apare pe fata.Contactul vizual rămâne neîntrerupt.
-Nu e treabă ta.Zi ce vrei și las-o în pace,altfel o sa regreti!
-Ce vreau?Hmmm....duce-ti-o in dormitor.
-Nuuu!tip cat de tare pot.
Îl văd pe Andy neliniștindu-se și agitandu-se.Se uită la mine.Pot citi in ochii lui frică și milă.Amandoi știm ce se va întâmpla.
Lacrimile incep sa îmi curgă pe obraji.Animalele din spatele meu mă împing spre scări.Ma zbat și încerc să ii lovesc,dar nu reușesc.
-Andy...
-Angel,rezista!Te rog...
  Andy rămâne singur cu Nathan.Sper doar sa nu se întâmple nimic,Andy nu se poate apăra,fiindcă e legat.
Urc scările împinsă de bărbații din spatele meu.Ajungem in fata unei uși.
  În spatele acestei uși se află sfârșitul meu....

BatmanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum