4.

266 15 4
                                    

Min-ah

- de volgende dag, op school.

"Min-ah ga je vandaag weer naar bighit?" Vraagt Stephanie terwijl ik het lesboek voor me pak.
"Ani..ik heb ook last van mijn been dus weet niet wat ik daar moet zoeken."
"Minmin is er iets gebeurt gister?"
"A-aniya..ik heb gewoon geen zin ~ Mianhae Stef"

"Oh.. Okey"

Een jongen komt de klas in gelopen, als ik goed kijk is het Taehyung.

Ik zucht 'Wat doet hij hier?'

"A-Annyeong-haseyo Ik ben Kim Taehyung, ik kom deze 2 weken de Engelse les hier volgen." hij maakt een kleine buiging en gaat dan voor mij zitten.

Stephanie geeft me een duwtje in mijn zij, ik rol mijn ogen en schud mijn hoofd 'nee'.

"Mianhae Min-ah" zegt Taehyung zachtjes

''T s okey..''

"Aniya, dat is het niet.."

"Tae-"

"Hoe gaat het met je been?"

"Goed hoor.."

"Oke.."

"Tae saranghae" mompel ik zacht, in de hoop dat hij het niet gehoord heeft.

"Saranghae Min-ah" er komt een kleine schattige lach op zijn gezicht.

Hij draait zich om "Ben je nog boos?''

''Een beetje'' Ik kijk Taehyung strak aan.

Taehyung geeft me een kus op mijn voorhoofd "Ben je nog steeds boos"

"YA! Wil je dood ofzo"

"Ik ben al dood" hij geeft me een knipoog.

--Na school.

De bel gaat ik pak mijn tas en zeg Stephanie gedag.

Als ik naar buiten loop begint het te regenen, ik zucht.

Ineens pakt iemand mijn arm vast, ik kijk naar achteren "Blijf onder de paraplu anders word je nat" "N-Ne.. Gomawo Taehyung"

"Waarom heb je geen jas aan?" "Uhm.. was ik vergeten"

"Hou even vast" Tae geeft me de paraplu en doet dan zijn jas over mijn schouders heen "Je mag niet ziek worden oke" Hij pakt de paraplu weer terug en houdt mijn hand vast. "Gaja" zegt hij blij en hij begint te lopen. Ik weet niet wat ik moet zeggen en of ik nog boos op hem moet zijn na wat er gisteren is gebeurt.

Als we voor mijn huis staan blijft Taehyung staan "Ga maar naar binnen"

"Ne..Gomawo Tae-Tae" Ik lach heel even.

"No prob MinMin" Hij lacht terug.

"Oh ja wacht.." Ik haal Tae zijn jas van mijn schouders en leg het over Taehyung's schouders, terwijl ik dat doe kijk ik hem diep in zijn ogen aan.

----

heyy babezz ❤

Yay or nahh ?


Blood  - K.THWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu