Min-ah
Veder op, zie ik een groot afgebrand blauw huis.
"Om-" ik kijk Taehyung bezorgt aan.
"Ne, ik weet het right?" Hij pakt mijn hand steviger vast en loopt wat sneller naar het huis toe.
"Toen mijn moeder op het punt om dood te gaan, vertelde ze me om het huis te verbranden, maar het is niet helemaal afgebrand." Gaat Taehyung veder.
"Mianhae Taehyungie"We lopen het huis in, alles kraakt en alles ligt over hoop.
"Hoe ziet dat blauwe drankje er uit?" Mompel ik vragend
"Het zit in een glazen flesje, dus je ziet hem wel"
"Ah ok-"Ik sta stil bij een kamer, aan de muur hangt een ketting.
Mijn ketting."Wat is er MinMin?" Taehyung komt naar me toegelopen.
"Tae hoe kom je aan die ketting?"
"Oh uh, die had ik een paar jaar geleden van-"
"Van een meisje gekregen die jij het bos uit hielp." Maak ik Taehyungs zin af.
"Hoe we- Omo"Ik draai me om "dus we hebben elkaar al een keer ontmoet" zeg ik blij.
Ik raak Taehyungs hand even aan en zoek dan weer veder naar het blauwe drankje.
Taehyung
Ik pak de ketting en stop hem in mijn zak.
Als ik achter Min-ah aanloop merk ik dat een blank boven haar hoofd elk moment kan vallen.
Snel trek ik haar naar me toe, net op tijd. 2 zware planken vallen naar beneden.
"Omo , dankjewel Taehyung~" mompeld ze geschrokken terwijl ze mij aankijkt.Nee het is nu niet de tijd om-
Ik geef Min-ah een kus."Gaja" mompel ik snel.
"N-Ne" knikt Min-ah en loopt snel maar voorzichtig veder.Het word al snel avond~
"Min-ah laten we gaan, het word donker en straks vinden we de weg niet meer terug"
"Ani Tae nog heel even, we moeten het blauwe drankje vinden.." mompeld ze nerveus.
Ik pak haar hand "Min-ah, we gaan morgen vroeg veder oke?"
"Oke..Taehyung ik ben bang"
"Iknow,, maar dat hoeft niet..Ik ben bij je oke?"
"Wat als ik je kwijt raak.."
"Ani MinMin, Nooit"
Ik sla mijn armen om haar heen "laten we naar BTS's huis gaan, daar ben je veilig" knik ik.
Ik laat haar los en loop samen met haar het bos uit.
We nemen snel de taxi richting het huis.Min-ah
- Het huis van BTS
We lopen het huis binnen.
Mijn mond valt open als ik zie hoe groot het huis wel niet is.
"Omy-"
Ineens komt Jimin naar ons toegelopen "Het is groot hé" zegt hij plagend."Jiminie~" zegt Taehyung terwijl hij zijn hoofd schud.
"Ah ne~ Mianhae, hebben jullie het drankje al gevonden?"Ik kijk Taehyung aan heb je het verteld aan Jimin?
"Ani~ nog niet.." mompel ik
"We gaan morgen veder, maar ik denk dat dit het veiligst is voor Min-Ah"
"Ahh ne, is goed. We hebben wel een kamer over." Knikt Jimin.
"Gomawo ChimChim, Gomawo Taehyungie"-
-Taehyung loopt met me mee de kamer in.
"Wacht Taehyung.." mompel ik zacht als Taehyung de kamer weer uit wilt lopen.
Hij draait zich om en snel geef ik hem een kus.
"Slaaplekker Taehyungie~"
Taehyung geeft me nog een kus
"Slaaplekker MinMin~~" zegt Taehyung lachend en loopt mijn kamer uit.
JE LEEST
Blood - K.TH
FanfictionHij die met het kwaad geboren is, Hij die mij hart sneller laat kloppen. Zal ik veilig bij hem zijn ? Lee Min-ah is een normaal meisje met een normaal leven... Tot dat .. Geschreven in 2017 Geëindigd in 2018 ✅✅Voltooid TW: depressie, geweld, k...