Min-ah
-terug in het hotel-
We staan voor mijn hotel deur
"Wacht Min-ah" mompeld Taehyung als ik de deur open wil maken.
"Wat is er Tae?"
"Ik blijf bij jou, je bent niet veilig.."
"Taeh-"
"Ik slaap wel op de bank" knikt hij.
Er valt een stilte,
Snel open ik de deur en loop naar binnen.
Ik leg mijn spullen neer en verdwijn in de badkamer om mijn tanden te poetsen en gezicht schoon te maken.Taehyung
Wat als hij Min-ah weer komt halen?
Wat moet ik met Namjoon doen?
Hij is de leider van BTS... We kunnen niet zonder hem...
Ik kan geen ruzie met hem gaan maken nu ... Ik kan vrij weinig nu ik er aan denk.Ik ga zitten op de bank en wacht rustig tot dat Min-ah de badkamer uit komt.
Een paar minuten later komt ze er eindelijk uit.
Ze kijkt mij aan alsof ze naar me toe wilt lopen maar ze draait zich om en is van plan om naar haar kamer te lopen.
Ik sta op en loop rustig achter haar aan.
Ineens stopt ze met lopen en draait zich om.
Ze geeft me een knuffel "Gomawo.. Voor alles Taehyungie~ Slaaplekker"
Ze laat me weer los en draait zich weer om.Min-ah
Ineens pakt Taehyung mijn arm vast als ik de deur van de slaapkamer open wil doen.
"Saranghae Min-ah" zegt Taehyung met een kleine lach op zijn gezicht en laat me dan los.
"Saranghae Taehyung~"
Ik maak de kamer deur open en loop naar binnen.
Ik laat me op mijn bed vallen en probeer te slapen.--
Ik lig al een uur lang te rollen in mijn bed,
Steeds een nachtmerrie , wat als Ji-wook niet een man is van zijn woord? Wat zou hij doen? Zou Taehyung op tijd zijn de volgende keer of..?--
Ik stap mijn bed uit en loop naar de keuken om wat thee voor mezelf te maken."Hey wat doe jij zo laat nog wakker"
Hoor ik iemand zachtjes pratenIk schrik en draai me meteen om.
"Omg! Taehyung je liet me schrikken!!"Shit! Helemaal vergeten dat Taehyung hier was..
"Mianhae MinMin, maar wat doe jij zo laat nog wakker?"
"Nou ja.. Ik kan niet slapen"
"Ow.. Mianhae MinMin"
"Ani..Het is niet jou schuld" Ik pak zijn hand vast.
"Moet ik anders bij je komen, tot dat je inslaap valt.."
"Ne... Graag"Ik schenk het water in een glas en maak Thee voor mezelf.
"Wil jij ook Th-" ik kijk Taehyung aan terwijl hij rustig een zak Konijnen bloed drinkt.Oh ja... Hij is een vampier, Iets waar ik nog steeds aan moet wennen.
Ik lach even en draai me dan weer om .
Mijn lach verdwijnt van mijn gezicht en veel gedachtes gaan door mijn hoofd.Hou je echt van hem? Wil je echt blij hem blijven?
Hij is een vampier, een monster.
Mensen kunnen niet van monsters houden zonder te overlijden of zelf een-"Hajima!" Schreeuw ik, perongeluk hard op.
Taehyung komt ineens naast me staan en pakt mijn hand "Min~ah wat is er?"
"Ani.. Aniya..Er is niks"
"U sure ?"
"Ne~ ben.. moe"
"Oke.. laat je thee maar we gaan meteen naar bed" zegt Taehyung lachend
"Waeyo!!?" Er komt een lach op mijn gezicht.Ineens tilt Taehyung me op
"Taehyung~ie! Zet me neer"
"Ani" zegt hij plagend en loopt snel naar mijn kamer waar hij mij op het bed gooit.
"Aish!" Ik probeer hem boos aan te kijken.
Taehyung komt naast me liggen en kijkt naar het plafond.
Ik draai me naar zijn kant op en blijf staren naar hem.
Ineens pakt hij mijn hand vast zonder te kijken "ga slapen jij"
"Oh ja..Mianhae"
Wanneer ik dat zeg verschijnt er een kleine lach op zijn gezicht ~----volgende dag
Ik word wakker,
Ik kijk naar de hand van Taehyung die mijn hand goed vast houdt.
Daarna kijk ik naar Taehyung die rustig slaapt..Hoe kan iemand zo mooi slapen...
Ik haal wat plukjes haar voor zijn ogen vandaan en haal mijn hand door zijn haar.
Ineens duwt Taehyung mij dichter tegen zich aan en houdt me stevig vast "Blijf.. Nog heel even" mompeld hij.
Ik zeg niks en sluit mijn ogen~Een vampier
Zo koud van buiten
Maar warm van binnen
Zo dood als een steen
Zo levend als een normaal mens
Hij waar ik vandaan moet blijven
Hij waar ik het liefste ben, 24/7.~~~~~
Heyy~~
Sorry voor late update :|
💞 Fijne feestdagen allemaal !💞
JE LEEST
Blood - K.TH
FanficHij die met het kwaad geboren is, Hij die mij hart sneller laat kloppen. Zal ik veilig bij hem zijn ? Lee Min-ah is een normaal meisje met een normaal leven... Tot dat .. Geschreven in 2017 Geëindigd in 2018 ✅✅Voltooid TW: depressie, geweld, k...