Its Hurt 27

2.8K 296 25
                                    


Aku berjalan masuk ke Yellow Cafe. Teringin pula aku nak makan ice cream banana pudding tu.

Masuk je aku dalam cafe tu,mata aku terancap pada pasangan yang sedang suap menyuap. Gembira sungguh nampaknya.

Tapi mata aku terpandangkan lelaki itu.

Jap,tu bukan jungkook ke?

Kenapa dia keluar dengan perempuan lain?

Miyoong? Bukan dia cinta mati ke si perempuan tu? Huh. Lelaki cepat berubah hati.

Aku pun lelaki jugak,tapi taklah sampai tinggalkan wife aku dan keluar dengan perempuan lain? Em mungkin tu adik dia? Atau kakak dia kot.

Aku hanya endahkan mereka. Kaki aku lajukan pergi ke kaunter untuk memesan ice cream.

"Selamat datang ke Cafe Kuning! Encik nak pesan apa ye?" Soal lelaki yang merupakan bekerja dia cafe ni.

"Saya nak ice cream banana pudding" jawab aku.

"Makan sini?" Soalnya lagi.

"Eh tak,saya makan kat meja hujung tu" aku tunding jari ke tempat meja yang kosong tu. Gila apa nak aku suruh makan berdiri kat sini.

"Saya tahulah makan sana. Eh benggap juga encik ni" katanya lalu berlalu pergi. Sempat juga aku jeling nametag dia. Jung Hoseok.

Jap dia cakap aku apa tadi?

Hmm.

Sambil aku menunggu ice cream aku tadi,mata aku kembali melihat jungkook dan perempuan tu.

Aku....terkejut. mereka bercumbu.

Takkanlah hubungan adik beradik sampai ber'kiss' bagai?


It's Hurt •PJM• √Where stories live. Discover now