Buk!Muka jimin jadi sasaran tumbukkan jungkook. Terdorong ke belakang dibuatnya.
"Kau memang tak guna. Binatang!" Maki jungkook.
"Aku binatang ke kau? Bukan kau ke? Bab—"
"Sudahlah tu! Jungkook pergilah! Kita dah takde apa² hubungan! Janganlah macam ni!" Sampuk miyoong dengan linangan air mata. Kepalanya terimbas kenangan dia bersama bekas suaminya.
Sangat manis pada waktu itu. Tapi bila ayat lafaz cerai itu keluar dari mulut jungkook sendiri,dia sudah tawar hati.
"Entah. Dah cerai tu cerai je lah. Buat drama pula kat rumah aku ni pehal?" Kata² jimin itu menyakitkan hati jungkook. Dah banyak kali dia bersabar dengan lelaki ini.
Senyuman sinis terukir di bibirnya. Dia cuba mahu melihat reaksi muka jimin dengan apa yang dia akan buat selepas ni.
Diambil serpihan kaca pada pasu yang pecah tadi, miyoong dan jimin kepelikkan.
Dengan langkah yang pantas,dia memeluk miyoong dari belakang,serpihan tadi diletakkan pada leher miyoong.
Jimin besarkan matanya. Apa yang jungkook cuba buat ni?
"Lepaskan dia!" Arah jimin.
"Aha! Aku dah agak dah,kelemahan kau..haha!" Ejek jungkook.
Badan jimin menggeletar. Sungguh dia takut kalau apa² terjadi pada perempuan itu.
"Jungkook..aku kata lepaskan dia..dia tak salah lah!" Kata jimin lagi.
"Takmo! Bluek! Hahaha!!" Jungkook ketawa mengejek. Sangat kuat! Macam orang gila pun ada. Miyoong hanya mampu menangis. Kenapa jungkook macam ni?
"J-jungkook..hikk sakit.." adu miyoong kesakitan bila kaca tadi terbenam di lehernya. Jimin sudah kecut perut. Sekarang dia tak mampu nak tipu diri sendiri lagi.
Dia masih cintakan miyoong!
"Jungkook!" Jimin menolak jungkook sampai jatuh. Miyoong pula dipeluk seerat eratnya. Air matanya turut keluar.
"Miyoong..hikk miyoong ah" jimin menepuk pelan pipi miyoong. Jungkook yang terkejut dengan apa yang dia buat terus larikan diri.
"Jimin..a-aku sayang kau..hikk" ucap miyoong.
"Ya aku tahu..hikk aku pun sayang kau..sangat..hik"
YOU ARE READING
It's Hurt •PJM• √
Fanfiction» But i still want you. PARK JIMIN MALAY FANFICTION | 2017 @sevtaend Beautiful cover by; @afigguk