Its Hurt 29

2.7K 323 34
                                    


Buk! Buk! Buk!

Satu demi satu tumbukkan hinggap ke muka jungkook. Habis meja yang tersusun rapi itu terbalik.

Siapa lagi kalau bukan taehyung yang kerjakan. Aku pula hanya berdiam diri.

Bukan aku taknak tolong,cuma taehyung dah bagi warning kat aku.

Kalau aku halang dia tumbuk jungkook,dengan aku-aku sekali dia padu.

"Ugh" badan jungkook tersungkur ke lantai. Perempuan yang bersama dia tadi dah larikan diri. Mungkin takut dengan situasi yang mengejut ni.

Taehyung tersenyum sinis. Dia berjalan ke arah jungkook dan mencangkung. Tangannya pula menarik kasar kolar milik jungkook.

Diteliti muka jungkook yang lebam berdarah itu. Puas hatinya sekarang.

"Kau memang tak guna. Isteri kau sayang kau separuh mati tapi kau keluar dan berfoya-foya dengan perempuan lain? Suami jenis apa kau ni?"

"Kau ceraikan dia,kau buang dia dari hidup kau?"

"Mana janji kau yang nak jaga miyoong tu? Mana?"

Setiap ayat keluar dari mulut taehyung. Aku mendekati mereka dan menepuk bahu taehyung perlahan.

"Tae,dah lah tu jom..kita balik" ujarku lembut.

"Aku belum habis lagi nak berurusan dengan binatang ni" balas taehyung.

"Tae,yeen call aku tadi. Dia cakap nak masak dinner malam ni. Jomlah balik..kajja" kata aku lagi.
"Hm yelah" taehyung bangun dari cangkungannya. Baru selangkah kami menapak. Jungkook bersuara.

"Kau ingat aku takutlah dengan ugutan kau tu?"

Taehyung dan aku berpaling.

"Tu bukan ugutan budak. Tu pengajaran. Tu lah kecik² taknak mampos. Lepas besar menyusahkan orang. Hahaha"

Taehyung menggeleng dan ketawa kecil. K, sejak bila taehyung jadi savage ni.


It's Hurt •PJM• √Where stories live. Discover now