"Park jimin""Saya"
"Sudikah awak menerima Han Miyoong sebagai isteri awak dan akan mencintainya seumur hidup awak?" Soal paderi.
Jimin memandang miyoong. Senyuman diukirkan.
"Saya sudi"
"Han Miyoong,sudikah awak menerima Park Jimin sebagai suami awak dan akan mencintainya seumur hidup awak?"
"Saya sudi"
Paderi itu mengundur ke belakang sedikit. "Kamu boleh bercium sekarang"
Jimin mendekati miyoong yang tersipu-sipu malu itu. Hari ini,dia sudah bergelar suami kepada wanita yang dicintainya.
Perlahan lahan tangan jimin mengusap pipi miyoong lembut. "Hye wife.." bisiknya.
Lantas bibir mereka bertaut lama. Para hadirin yang hadir itu bertepuk tangan dan bersorak gembira.
"IYA! ITU DIA PARK JIMIN! HAHA! KAWAN AKU TU..DAH KAHWIN DAH DIA.."
Yeen mencubit pinggang taehyung. "Ish janganlah over sangat..buat malu je"
Taehyung menggosok pinggangnya. "Sakitlah yeen..tunggu malam ni eh..muehehehe"
"Gatalnya laki aku ni" omel yeen di dalam hati.
Ciuman tadi dileraikan. Miyoong menampar lembut bahu jimin.
"Lamanya kita bercium tadi"
"Sokey wife...malam ni lagi lama kita-"
"Diamlah" kali kedua bahu jimin ditampar.
"Han miyoong"
"Em?"
"Saya akan jaga awak sampai akhir hayat saya,janji jangan tinggalkan saya..nae?" Jimin menunjukkan pinky promise nya. Miyoong menyambut jari jimin.
"Saya janji..saranghae my husband"
"Nado saranghae my wife.."
-END-
Lotsofloves;
ѕнαє
YOU ARE READING
It's Hurt •PJM• √
Fanfic» But i still want you. PARK JIMIN MALAY FANFICTION | 2017 @sevtaend Beautiful cover by; @afigguk