De ontmoeting (dag 1)

3 0 0
                                    


"De eerste schooldag is altijd spannend toch" dacht ik bij mijzelf, ik ga naar het middelbaar en dat is echt 10+ groter dan de basisschool.
Maar oke belangrijkere zaken, Uhmm wat zal ik aantrekken
Uhmm een zwarte.....Uhmm die ja... Uhmm jas". Ja ik heb de outfit

Ik was best blij met de outfit en als je een mooie outfit hebt loop je er ook zekerder bij, Haha Ik pakte Mn fiets en ging naar school heel rustig naar school fietsen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik was best blij met de outfit en als je een mooie outfit hebt loop je er ook zekerder bij, Haha
Ik pakte Mn fiets en ging naar school heel rustig naar school fietsen .
Ik ben best een verlegen meisje, ook al zien veel mensen dat niet aan me, ik in het verleden gepest op de basisschool maar ik ga hier lekker opnieuw beginnen.

In de verte zie ik een groot gebouw steeds dichter bij komen, ik ga naar de fietsenrekken en zet mn fiets er in en op slot, veeg nog even mn snottebel weg, en ga ervoor.

Ik loop naar een stenen muurtje op het schoolplein, gellukig komen er 2 meiden aan die ik bij de ontmoetingsdag heb leren kennen, Sophie en lia .
Lia ziet er een beetje raar uit, net of ze uit een graf is gestapt😂 en Sophie zag er wel leuk uit.
"Heeey Demi!!"Schreeuwde Sophie over het plein, "heeey Sophie en.... Uhm hoe heet die ander ook alweer.....oke gênant, en ik ga ingedoken zitten zodat niemand op me let.
"Heey Demi leuke vakantie gehad?" Zei Sophie "Jaa heel leuk! En jij" "ja opzich wel" "mooi"
TRINGGGG de bel gaat dus we lopen met zn 3en naar binnen naar ons mentor lokaal 027.
We moeten in een kring zitten, best gezzelig.
Een beetje aan het einde van de dag hadden we de laatste 2 uur wo ( wereld oriëntatie ) en toen moesten we in groepjes zitten die voor je waren gemaakt, ik had dus een stom groepje, en we moeten naar lokaal 028, ik ging zitten met me groepje, en er kwam een groepje binnen met een hele knappe jongen, Ooh my God Die is zoo knap! Shit man en daar zit ik 2 uren mee in het zelfde lokaal!
Na school ging ik hem opzoeken op snap, ik bedoel we leken elkaar wel de heletijd aan.
Even kijken Jayxx Ooh kijk die ja, Uhmm zal ik het doen of niet...... ja oke ik doe het, en ik druk op toevoegen! Wow na 5 seconden ofzo accepteerde hij mij al en hij voegt me gelijk toe.
Het is rond 23.00 uur en ik kan maar niet slapen ik moet de hele tijd aan het denken, hij zag er zooo mooi uit☺️😍
Maar ik ga proberen wat slaap te pakken.
Slaap lekker

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 11, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Haat liefde relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu