Probral jsem se v posteli. Pomalu jsem si sedl a rozhlédl jsem se kde je Rutsu. Chtěl jsem vstanou, ale najednou se mi podlomili nohy a já spadl na postel. Sakra ! Skusil jsem to ještě jedno, nakonec jsem to ustál. Koukl jsem se na noční stůl a tam byl papírek od Ritsua.
Teto,
Šel jsem koupit něco k jídlu a pro tebe prášky. Jestli jsi vzhůru čekej na mně. Pomůžu ti se vysprchovat. Tvůj Ritsu
Aha... POČKAT !!! Jak mi pomoct se osprchovat ! Ne ne ne ne já to zvládnu sám. Šel jsem si do skříně pro oblečení, ale musel jsem se pořád o něco oprat jinak bych asi spadl. Došel jsem do koupelny a začal jsem se svlékat. Šel jsem do sprchy a zapnul sprchu. Po chvilce jsem uslyšel cvaknutí dveří. Sakra ! Chtěl jsem to stihnout než se vrátí.
Konečně mám vše co potřebuji. Došel jsem ke dveřím a odemkl. Vešel jsem dovnitř a Teito nebyl v posteli. Pak jsem uslyšel sprchu. Napsal jsem mu ať počká, že mu pomůžu. No co už. Položil jsem věci bokem a sundal jsi bundu. Šel jsem do sprchy a viděl jak na mně kouká. Celu zrudl.
"Nenapsal jsem ti snad ať na mě počkáš ?"
"Um... Nechtěl jsem tě tím obtěžovat, tak jsem se šel sám osprchovat" neustále na mě koukal.
"Nekoukej na mě !" zvýšil jsem trochu hlas a cítil jak jsem celý červený. Sakra... otočil jsem se a koukal do země.
"Ale... tady se nám někdo stydí. Jsi krásně červený" pošeptal jsem mu do ucha a řervenal se ještě víc. Musel jsem se zasmát.
"Notáaak. Nemusíš se stydět. Mi to nevadí" zal jsem si houbu a začal mu umývat záda.
Najednou mi začal umývat záda. Asi po 10 minutách jsem byl umytý a vyšel ze sprchy.
"Děkuji žes mi pomohl" Sakra... zas rudnu.
"Nemáš za co. Tak běž do postele a já se du taky sprchnout pak udělám večeři.
Teito poslechl a šel jsem se osprchovat. Vím že jsem gay, nikdo mě takhle nepřitahoval jak Teito. No nic... rychle se sprchnou a jít udělat večeři.
Sakra ! Nemůžu se do něj zamilovat. Sice jsem na kluky, ale řekl jsem si že mně už nikdo nebude přitahovat. Proč zrovna on ! Co když to jen hraje. Ale... ten polibek... Ne teď na to nemyslet. Co tam dělá tak dlouho. Konečně vylezl ze sprchy, ale ON VYŠEL JEN S RUČNÍKEM KOLEM PASU !!! Ne ne ne Já zase rudnu. Radši jsem odvrátil pohled jinak.
Huh ? Počkat ! ON se zase ČERVENÁ ! Znamená to.... že by mě měl rád ? Jak jsme se tak na sebe koukali, tak odvrátil pohled jinam. Musel jsem se zasmát. Šel jsem ke skříni a oblékl si triko a teplákami. Pak jsem to otočil na Teita a zeptal jsem se co chce k večeři. Prej je mu to jedno tak udělám lazaně.
"Teito ! Pojď je jídlo !" křikl jsem a hned už seděl u stolu a čekal až mu podám talíř.
"Dobrou chuť"
"Dobrou chuť.... Vau to je dobrý ! Vaříš dobře Ritsu" Bylo to opravdu dobrý. Asi jsem se rozhodl. Udělám první krok já.
Počkal jsem až umy nádobí a pak to začlo. Sakra ! Co mám udělat. Už vím !
"Ritsu ? Nekoukneme na nějaký film ?"
"Jasně. Tak počkej vytáhnu jeden" To je moje šance jak ukázat Teitovi že ho mám rád.
Vybral jsem horor z jménem "Kruh". Snad to bude dobrý. Odešel jsem spádky do obýváku a to už seděl na sedačce a čekal na mě. Pustil jsem to a sedl si vedle Teita.
To musel vybrat horor ?! Má štěstí že když je ve filmu krev tak mi to nevadí, ale já mam sakra strach z hororů. Natiskl jsem se blíž k Ritsuovi a objal ho kolem ruky. Najednou tam byla lekačka a já si schoval obličej v jeho hrudi. Hladil mě po vlasech. Najednou mě pohladil po tváři a chytl mě za bradu. To mě donutilo se na něho kouknout.
"Teito. Chci ti něco říct... no... Ehm... tak trochu se mi líbíš" sakra prosím nezačni ječet.
Cože ?! On mně má rád. Vím co chtěl udělat. Udělal jsem to za něj. Políbil jsem ho. Pak jsem se odtáhl a koukl na něho. Byl celý v rozpacích.
"Ritsu já tě mám taky rá-"
Nedokončil jsem větu a on se přisál na mé rty. Chtěl jazykem dovnitř tak my skousl spodní ret a já tím že jsem zasténal pootevřel pusu. Vklouzl jazykem do mých úst. Zapojil jsem se taky. Nevím jak, ale objevily jsme se v posteli. Ritsu mě neustále líbal a pomalu zajel rukou pod mé tričko. Najednou bylo tričko dole. Přilepil se mi na krk a pak si udělal cestičku k mým bradavkám. Neudržel jsem se a z úst mi unikali stény.
Nechci přestat. Udělal jsem mu na krku pár flíčku a jel dulů k jeho bradavkám. Hrál jsem si s němi a pak mi začal u toho vzdychat Teito.
"Můžu pokračovat ?" nechci dělat to co mu není příjemné.
"Ritsu... Teď jsem si uvědomil že... si už 4 dny nepil krev napí se prosím mojí. Mi to nevadí" nastavil jsem mu krk.
"Teito to... nemůžu" dělal a mně psí oči atak jsem se k němu sehnul a pošeptal do ouška.
"Bude to trochu bolet. Zatni zuby a pak budeme pokračovat tam kde jsme přestali"
Zde další kapitola :DD Omlouvám se že trvalo tak dlouho, ale musela jsem si něco zařídit. Tak tu máte další kapču :D Mějte se paaaa :DDD
ČTEŠ
Nesmrtelná láska ( Yaoi ) "Dokončeno!"
Short StoryAhoj. Jmenuji se Teito Hakuren. Je mi 19 let a chodím na střední školu na obor informatiky. Bydlím furt u svých rodičů. Ve škole to je fajn, mám tom hodně kamarádu. Ale jednou se mi přihodila nečekaná událost. Nechtěl jsem tomu věřit. Myslel jsem že...