Část. 9

98 10 0
                                    

Obrázek nejde vidět omlouvám se :(

Jeho krev je tak sladká. Nechtěl jsem se od něj odtrhnout, ale musím protože bych mu vypil až moc krve. Pomalu jsem tesáky vytahoval tak abych ho nezranil ještě víc. Koukl jsem se na něho a viděl jsem dobře ? On měl na tváři úsměv ?

"Proč se usmíváš ?"

"Protože jsem šťastný"

"A jak to že jsi šťastný ?"

"Protože mám tebe" dořekl jsem a pověsil jsem se mu kolem krku.

Byl jsem šťastný. Sice jsem si řekl že se už nikdy nezamiluji, ale tomu nejde odolat. Ritsu je tak roztomilí a má fakt pěknou postavu. No neříkejte že tomu fakt nejde odolat !

Musel jsem se usmát jak mi vletěl kolem krku. Ale furt mi vrtalo hlavou že mu navadí že jsem upír. Prostě mi to nedalo a musel jsem se zeptat.¨

"Tobě nevadí že jsem...upír ?"

"A proč by mi to mělo vadit ? Jako jo přiznávám je to trochu divný že tu jsou upíři, ale já tobě věřím a věřím že ty bys mi neublížil" Chtěl jsem se zvednout abych se mohl napít, ale to mi bylo zakázané krásným polibkem.

To bylo krásně řečeno. Hned na to jsem mu dal svoji odpověď. Krásný dlouhý polibek. Chtěl bych jít i dál, ale nevím jestli můžu.

"uhm... Teito... eh... můžu jít dál  nebo nechceš ?"

"Můžeš jít jak daleko chceš kdyby mi něco vadilo řeknu stop" a přitáhl jsem si ho k sobě do polibku. 

Pomalu mi začal hladit hruď a sundávat tričko. Neustále mě líbal a rukama mi jezdil po hrudi až do té doby kdy mi zavadil o bradavku.

Jezdil jsem mu po hrudi a zavadil o bradavku. Krásně vypuštěný stén. Opustil jsem náš polibek a začal opečovávat bradavky. No... měl bych mu asi říct že jsem ten typ co má rád svazování a takové věci, ale to až potom. Udělal jsem mu několik cucflekú. Krásně se kroutil. Pomalu jsem jel níž a níž. Až jsem byl u lemu boxerek. Koukl jsem se na něj a on jen kývl na znamení "ano".

Bylo to úžasný. Kroutil jsem se jako žížala. když byl u lemu boxerek tak jsem jen kývl na znamení že může pokračovat.


Moc Moc MOOOOOOC se omlouvám že tak dlouho nebyl díl. Musela jsem si trochu promyslet ten děj a taky si zlepšit známky do školy. Děkuji za 120 zhlídnutí a 11 hvězdiček. Taky se chci omluvit že je to tak krátký ale tyhle scénky budou asi vždy nějak krátké. Tak se zatím mějte papaaa :D A ještě jedno se omlouvám :D

P.S. Omlouvám se za chyby :D 


Nesmrtelná láska ( Yaoi ) "Dokončeno!"Kde žijí příběhy. Začni objevovat