Část 10. Moje poprvé

97 7 0
                                    

Pomalu mi začal stahovat boxerky. Jak byli boxerky dole, tak se nade mě nahl a dal mi dva prsty před pusu se slovy:

"Nemusíš to dělat jestli nechceš" Nechci dělat nic co by mu vadilo.

Na jeho otázku jsem neodpovídl a sám jsem si je strčil do pusy. Začal jsem mu je žužlat a hrát si sně mi. Po chvíli mi prsty dal pryč z pusy a nasměroval to k mému otvůrku.

Ponalu jsem mu tam zasunul jeden prst. Slyšel jsem jak sykl bolestí.

"Ššš... Teito musíš se uvolnit"

"A-Ale to ne-" nedořeknu to, protože se mi přilepili Ritsuovi rty na ty  moje.

"Soustřeť se jen na mě a skus nevnímat bolest"

Zašeptal jsem mu do ucha a pak ho olízl a skousl. Vyšel z něj krásný stén. Opečovával jsem ho polibky. Hrál si s jeho pradavkami. Když jsem zjistil že už nevnímá bolest, sle jenom mě tak jsem mu tam pomalu zasunul druhý prst. Cukl sebou.

"Ššš věnuj se jenom mě" a dlouze jsem ho políbil.

Začal mě líbat a hrál si s mýma pradavkama. Po chvilce pak zasunul třetí a čtvrtý. Nechal je ve mě a roztahoval je od sebe. Už to tak ani moc nebolelo., protože mi nedovolil abych vnímal bolest. Pořád o mě pečoval svýma polibkami. Viděl jsem jak se mu v boxerkách postavil. Jestli se tohle do mě vejde a nerozthám se, tak mu budu v děčnej.  Ale jestli to bude hodně bolet a to myslím"HODNĚ" tak mu ten penis uřežu a narvu mu ho tam.

Ještě chvíli jsi se mnou tahle hrál až se mě nakonec zeptal:

"EH... Můžu už ? Jestli tě to hodně bolí přestanem"

"NE... Lí-Líbí se mi to... Mů..Můžeš pokračovat"

"Tak dobře" 

Pomalu jsem si sundával boxerky. Za chvilku byli dole. Přiblížil jsem se a začal do něj pomalu vnikat. Viděl jsem na něm, že ho to bolí. Chtěl jsem aby nemyslel na bolest, ale jen na mě a mé rty. Začal jsem ho líbat, kousat do krk. Viděl jsem jak se červená

"Tak roztomilí.... Můžu nebo chceš ještě počkat ?"

"M--Můžeš"

Citíl jsem jak se začal pohybovat. Prvně to bylo bolestivé ale pak i slast se přidala.

"Ahhh.... Ritsu....Ah..Ritsu" zasténal jsem

Cítil jsem jak ho mám tvrdý a za chvíli se udělám.

"Ahh..Ritsu..uahh.. už...buduAhh"


"Ne ne... Počkáš na mě" a chytil jsem mu ho a držel tak aby se neudělal.

Cítil jsem že za chvíli bude. AHhh Ty jeho stény a to prošení aby se mohl udělat... To je slast pro moje uši. Začal jsem rukou jezdi nahoru a dolů, tak aby se mohl udělat.

"Ahhh Ritsu rychlejiiiii" a opravdu zrychlil.

Ne jen na mé chloubě ale i on přirážel tvrději. S hlasitým výkřikem jsem se udělal na naše bříška. Ritsu hned po mě. Lehl si vedle mě a rychle oddychoval.

"BYl jsi ůúžasný" Vydechnu

"Ty jsi byl lepší" políbil jsem ho a vzal do náruče jako princeznu. Vzal jsem ho do sprchy kde jsem nás osprchoval a Teita zabalil do ručníku. Sním v náruči jsem se vrátil do postele a ulehl vedle něho.

"Dobrou Teito"

"Dobrou Ristu"


Taaaaaaaaaaaak tady máme trochu žhavější scénu. Omlouvám se že je tak krátká ale prostě tyhle scény budou asi kratší. Doufám že se kapitolka líbila paaaaaaaaaaaa :D

P.S Doufám že obrázek líbí :D Sice uchylnější ale co :D 


Nesmrtelná láska ( Yaoi ) "Dokončeno!"Kde žijí příběhy. Začni objevovat