💥The end💥

2.1K 250 77
                                    

Pohled Baekhyuna:

Otočil jsem se na drobnou dívku, jenž mne oslovila. Vypadala v celku normálně. Neměla nijak výrazný make up a oblečena byla do obyčejných šatů, které nijak neukazovaly víc než je třeba.

,,Jo, jsem," přikývl jsem na souhlas. Neměl jsem ponětí, kdo ona slečna je. Viděl jsem ji párkrát na chodbě se bavit s kamarádkami, ale nikdy jsem se o ní nezajímal. Nijak nevynikala a já tak neměl ani potřebu se motat kolem ní.

Hned po tom, co jsem to dořekl mi její ukazováček přistál na hrudi. Nechápavě jsem nazvedl obočí, přičemž jsem se ji podíval do očí. Už to nebyla ta hodná nezajímavá dívka, změnila se v rozzuřenou fanynku.

,,Na Chanyeola mi nesahej!" Zaječela na mě, až se na nás všichni otočili.

Už vím kdo to je. Blik.

,,Hele, já-" začal jsem svůj klidný monolog, avšak mne přerušil hlas za mnou. ,,Můžeš mi vysvětlit, co tu děláš?" Očkem jsem se poohlédl za mě. Věděl jsem, že je to Chanyeol, ale i tak jsem měl potřebu ho vidět.

,,Chan-oppa.." dívka sklopila zrak jako nějaký pes, co se počůral na koberec. ,,Milionkrát jsem ti řekl, že nemám zájem, tak mi tu nenič večer," zavrčel, že i já jsem z něj už měl strach. A to jsem nic neudělal.

,,A-ale já.." ublíženě ho sledovala. Chtěl jsem ji uklidnit, protože jsem přeci jen gentleman a nemám rád vidět dívky smutné. Ona se mnou nejspíš ale nesouhlasila. Popadla skleničku s punčem a rozlila ho na můj čistě bílý oblek.

Vyjekl jsem a nestihl jsem ani uhnout. ,,Nesnáším tě Byune Baekhyune!" Zaječela a rozutekla se pryč.

,,Kyung Mi!" Zavolal na ni Chanyeol, ale žádná odevzva. Já jsem si mezitím snažil rudou skvrnu zoufale drhnout papírovými kapesníky.

Chany si povzdechl a vzal další ubrousky. ,,Promiň, nevěděl jsem, že zase udělá scénu," zabručel, vzal mě za ruku a dotáhl na záchod.

,,Chany to je v pohodě, nemu-" nedořekl jsem, jelikož mi mokrým ubrouskem začal stírat už nafialovělý flek.

Cítil jsem, jak se mi do tváři nahrnula červeň. ,,Asi bych měl jít domů," pípl jsem.

,,Snad si kvůli tomu nezničíme večer," zamumlal se sklopenými oči. Vypadal teď jako malé dítě, co prosí maminku, aby nemusel jít spát. Nejde mu říct ne.

,,No..tak dobře," přikývl jsem, načež jsem zdvihl ukazováček. ,,Ale půjčíš mi tvoje sako. Takhle nikam nemůžu," zasmál jsem se dívaje na svůj zničený oblek. Snad to půjde vyprat.

Horlivě přikyvujíc si jej vysvékl a mně pomohl si ho obléct. Musel jsem vypadat opravdu komicky. Rukávy mi byly dlouhé, čímž mi zakrývaly dlaně a vykoukávaly jen polštářky od prstů. Samotné sako bych si oblékl i, kdyby bylo zapnuté na jeden černý leštivý knoflíček.

,,Sluší ti to," zakřenil se, přičemž mi upravil motýlka ovázaného kolem krku.

,,Vypadám v tom jak brambora," zasmál jsem se a poohlédl jsem se do zrcadla, abych si upravil svůj slušivý účes.

,,Tak jseš ta nejhezčí brambora, co jsem kdy viděl," vyplázl na mě jazyk, načež jsem já už nebyl brambora, ale až moc červené rajčátko. Nebo paprika?

,,Jdeme trsat?" Zakroutil bokama a nejspíš to mělo značit tanec.

,,Jdeme," přitakal jsem mu, načež jsme se oba vydali na parket.

____

Celou dobu jsme tu tančili jak dva magoři. Dost jsme se u toho nasmáli a já se hodně spotil. Jak jsem ale viděl Chanyho vlasy, došlo mi, že nejsem jediný.

,,Hele, ploužák," uchechtl se, když hudba zpomalila.

,,Tak si pojď sednout," mávl jsem na tím rukou, načež jsem se rozešel k židlím.

,,Baeku, nebuď srab a pojď se mnou tančit," zasmál se, přičemž mi podal ruku.

Začervenal jsem se. On se mnou chce tančit? Nikdy jsem s klukem ploužák netančil. Všechno je jednou poprvé.

S nervózním úsměvem jsem přijal jeho ruku a vrátil se k němu.

Jeho velké ruce objaly můj pas a já se už opravdu cítil jako holka na prvním rande. ,,Nestyď se," zasmál se, čímž mě pobídl, abych tam nestál jako lopata. Své ruce jsem ho objal kolem krku a nevědomky se na něj víc natiskl.
Oba dva jsme se pohoupávali v rytmu hudby a já si to náramně užíval.

Nejen, že Chany krásně voněl, čímž mě nutil neustále nasávat jeho vůni, ale cítil jsem se v bezpečí. Věděl jsem, že s ním se mi prostě nemůže nic stát.

Podíval jsem se mu do očí, načež on mi svůj pohled opětoval. Měl jsem pocit, že se čas najednou úplně zastavil a na celém parketu jsme jenom dva. Jako tentokrát v tom jezírku.

V puse jsem měl sucho a má touha jej políbit byla čím dál víc silnější. Olízl jsem si své popraskané rty a Chany se ke mně sklonil. Chvíli jsme na sebe tak zírali, až jsem já byl ten, co tu mezeru překonal a Chanyeola políbil.

Nebylo to jako minule. Už ani jeden z nás nechtěl přestat. S radostí a touhou jsem ochutnával jeho měkké rty. Mám asi novou závislost.

Po dlouhé chvíli, avšak pro nás jen malý ždibek momentu, jsme se odtáhli kvůli nedostatku vzduchu.
Zhluboka jsem dýchal a pozoroval Chanyeola. Srdce mi rychle bilo a já už v ten moment věděl, že i přes to, jak se ke mně v minulosti choval, jsem se zamiloval. Miluju Parka Chanyeola.

Zadíval jsem se do jeho překrásných očí, v níchž zářily hvězdičky. Chytl mě za ruce a mlčky mě odtáhl před tělocvičnu.

Oba jsme ale stáli v tichu, což mě víc znervózňovalo. ,,Hele já-" začal jsem, avšak mě Yeol přerušil. ,,Chci s tebou chodit," vyhrkl. Překvapeně jsem zamrkal.
To je romantik.

,,J-já taky," dostal jsem ze sebe. Neřešil jsem, že to zní, že bych chodil se sebou.

Chanyeol to očividně taky nebral v potaz. Jeho očka se rozzářily jako dvě hvězdičky na nebi. Chytil mě za ruce a znovu přitáhl do polibku.

Cítil jsem se šťastný. Tak moc šťastný, že bych to ani slovy nevyjádřil. Po všech těch nesrovnalostech s polibkem a tou slečnou si myslím, že už konečně budeme mít oba klid.

,,A už umíš matiku?" Zasmál jsem se, přičemž se dál na něj tisknul.

,,Ne," ušklíbl se a znovu spojil naše rty v jedno.

-The end-

________________________________________

Tak a máme tady konec příběhu ,_,

Trvalo mi to, ale konečně jsem se k tomu dokopala^^
Doufám, že se vám celý příběh líbil i přesto, že tam jsou chyby 😅

Stále se učím a snažim se zlepšovat. Děkuju vám vše za skvělou podporu, komentáře a vote. Jste skvělí ♡

Mám v plánu i další povídky a budu ráda, když si přečtete i další na mém profilu ^^

S tímhle se s vámi loučím a snad se 'potkáme' i příště ♡♡

Miluju vás <3

Ahoj!^^

🎉 Dokončil/a jsi příběh Ušᴀᴛý ᴛʀᴏᴜʙᴀ| ᶜʰᵃⁿᵇᵃᵉᵏ 🎉
Ušᴀᴛý ᴛʀᴏᴜʙᴀ| ᶜʰᵃⁿᵇᵃᵉᵏKde žijí příběhy. Začni objevovat