Pohled Chanyeola:
,,Tuhle nebo tu červenou?" Vytáhl jsem asi už šestou košili.
,,Ta červená je lepší," uchechtl se Sehun a sám chmátl po jedné z košil.
Právě se nacházíme v obchodě s oblečením, abych si vybral tu správnou variantu k mému černému smokingu a samozřejně, aby mi slušela.
,,Myslíš?" Zkoumal jsem košili, načež přešel k jednomu ze zrcadel a košili si přiložil si ji k tělu.
,,Červená mi sluší," zazubil jsem se, přičemž jsem se před zrcadlem naparoval a kroutil boky.
,,Tu beru!" zvolal jsem přes celý obchod, což donutilo Sehuna se plácnout do čela.
Prohrábl jsem si vlasy a svým úlovkem si to namířil k pokladnám.
Usměvavé prodavačce jsem zaplatil požadovanou částku a společně se Sehunem jsme se vrátili domů.
______
,,Zase mi volá," zaskučel jsem hledíc na obrazovku, kde se ukazovalo číslo moji stalkerky.
,,Dej mi to," rychlím pohybem mi Sehun vytrhl mobil a sám to zvedl.
,,Pochop, že tě nechce! Je teplejší než globální oteplování, tak mu už nevolej!" vyhrkl do telefonu a tipl ho.
,,Takhle se to dělá," mrkl na mě, načež se rozešel dál.
Uchechtl jsem se, když se telefon rozezněl znovu. ,,Jojo, určitě tě poslechla. Má z tebe nahnáno," ušklíbl jsem se a mobil schoval do kapes.
,,Nechápu proč ji prostě nepošleš do hajzlu," zabručel, přičemž si utřel nos do rukávu. Prase.
,,Protož jsem ji poslal do hajzlu nespočetkrát. Ona si stejně myslí, že se mi z ní postaví," zasmál jsem se.
,,Zoufalkyně," poznamenal se smíchem můj kamarád a oba jsme se rozešli cestou domů.
-den plesu-
,,Ty jsi ale fešák Chanyeolie. Koucourek. Vrrr," zašklebil jsem se na sebe v zrcadle.
Musel jsem se pochválit. Přilehlý smoking s červenou košilí a kravatou mě opravdu proměnil ve vyspělého muže.
S úsměvem jsem hlavičku umělé růže připnul na kapsičku od saka a naposledy si upravil vlasy.
,,Yeolie, za deset minut musíš vyjít," zavolala na mě má milovaná maminka z obýváku.
,,Už jdu," zařval jsem přes celý dům, zapnul si na zápěstí hodinky a rozběhl se do chodby.
,,Moc ti to sluší, Yeolie," zaculila se mamka a pohladila mě po vlasech. Je vtipné, že se musela postavit na špičky.
,,Mami," zabručel jsem a vlasy jsem si hned spravil.
,,Tak promiň, no," se smíchem mi otevřela dveře a já s pouhým zamávaním vyběhl z domu.
____
,,Kde jee?!" Neustálým mačkáním na zvonek jsem donutil Baeka vylézt z úkrytu rychleji.
,,Už jdu!" Ozval se jeho hlas za dveřmi, načež se otevřely dveře a já si jej konečně mohl prohlédnout.
Na sobě měl bílý přilehavý oblek, v němž se mu kvůli uplým kalhotům rýsoval zadek. Sako měl místo klasických knoflíků ozdobené zářivými stříbrnými kamínky.
Košili měl taktéž bílou a jediný černý prvek byl motýlek uvázaný kolem jeho krku.I když to bylo pro mě dost kýčovité, nemohl jsem se na něj vynadívat.
Zapískal jsem ve znamenaní, že jsem to nečekal.
,,Páni. Tobě to vážně sluší, Baeku," vydechl jsem a Baekhyun celý zčervenal, přičemž na místě nervózně přešlapoval.
,,Děkuji," kuňkl a pohled sklopil.
,,Tady. Na," květ růže jsem mu také přišpendlil podle zvyků na kapsičku od saka.
,,Jdeme?" Zazubil jsem se, zahákli jsme se loktama a vydali se do školy.
Pohled Baekhyna:
Byl jsem velmi nervózní, ale teď ze mě všechno odpadlo a my s Chanyeolem jsme si povídali celou cestu.
Musím říct, že to Chanymu opravdu sluší. Měl by to nosit častěji, ne ty jeho vytahané mikiny.
Jako pravý gentleman mi otevřel velké dveře do budovy školy a já s úsměvným poděkováním vešel dovnitř.
,,Není divný, že jsme dva kluci?" Zamumlal jsem, když jsme stáli před tělocvičnou a zapisovali se.
,,Sehun jde taky s Luhanem," pokrčil Chany rameny, načež mě rukou objal kolem ramen. ,,Přece se nebojíš, ne?" Zasmál se, čímž mě donutil se usmát. Má tak krásný smích.
,,Tak pojď," zahákli jsme se lokty a pár kroky jsme se dostali do tělocvičny.
Hrála zde hlasitá hudba a vše bylo až moc přesvícené. Většina tančila na parketech. Někdo se ale nacpával u stolku s občerstvením, někteří se fotili ze svou drahou polovičkou.
,,Počkej tady. Musím si jen zajít na záchod," zazubí se Chany a rozběhne se k wc.
Uchechtl jsem se nad tím, načež jsem se rozešel ke stolku s občerstvením. Vytáhl jsem kelímek a nalil do něj punč.
V tom se za mnou ozval pisklavý dívčí hlas.
,,Ty jseš Baekhyun?"
ČTEŠ
Ušᴀᴛý ᴛʀᴏᴜʙᴀ| ᶜʰᵃⁿᵇᵃᵉᵏ
FanficTypické klišé, kdy se z matematiky stala chemie. ᶜʰᵃⁿʸᵉᵒˡ↑ᵇᵃᵉᵏʰʸᵘⁿ↓ ©ᵃᵈʸᵇᵃᵈʸ