💥10💥

1.7K 224 52
                                    

Pohled Baekhyuna:

A je to tady. Dneska oficiálně pozvu Chanyeola na ples. Ale, co když to nepříjme? Co budu dělat pak?

S povzdechem jsem vylezl z postele, načež se rozešel ke skříni. Musím dneska vypadat dobře.

Co si to namlouvám? Já nikdy nebudu vypadat dobře. Vytáhl jsem si obyčejné tričko a úzké jeany.

Upravil jsem si vlasy a v koupelně si vyčistil zuby. Ani jsem se nenajedl a vyrazil do školy. Jsem tak nervózní, že na jídlo nemám ani pomyšlení.

Před školou na mě čekal Chen. Plný energie se za mnou rozběhl, přičemž zběsile mával. Přitáhl si mě do medvědího objetí, že jsem skoro nemohl dýchat.

,,A-ahoj Chene," zasípal jsem doufajíc, že stisk uvolní. Neuvolnil. Víc si mě přitáhl k sobě.

,,Ahoj, můj gay kamaráde," zaculil se a konečně se odtáhl.

,,Ták co? Jak se cítíš? Pozveš ho na ten ples? No tak mluv!" chytil mě za ramena a začal se mnou třepat. Kde vzal tolik energie?

,,Chene klídek," zasmál jsem se a chytil ho za ruce. Byl snad nervóznější než já.

,,Promiň, jen já mám takovou radost! Určitě to přijme!" zazubí se. ,,A pokud ne, tak ho rozřezu na kousky a hodím je žralokům!" řekl pořád celý rozzářený. Jak může říct takovou větu a smát se u toho?

,,Žádné zabíjení nebude!" vyjekl jsem, načež se Chen rozesmál.

,,Ahh, jsem tak nervózní," zaskučel jsem a prohrábl si vlasy ignorujíc jeho posměšky.

,,Tak pojď už do třídy Romeo," zasmál se, načež mě chytil za ruku a tahal do toho pekla.

Posadil jsem se do lavice a nachystal si věci. Po chvíli ke mně přicupital Chen.

,,Máš úkol?" zaculil se a já vykulil oči.

,,Sakra! Já na něj úplně zapomněl!" vyjekl jsem, načež jsem se i se sešitem zamkl v záchodové kabince, aby mě učitelky nenačapaly.

Píšíc domácí úkol jsem zaslech zavrzání dveří vedoucích na záchody. Pokrčil jsem rameny. Někdo se jen přišel vyprázdnit. Neřešil jsem to do doby, dokud osoba nepromuvila.

,,Ah, už mě nebaví, jak mě neustále otravuje," Chany.

Přestal jsem řešit domácí úkol, načež jsem připlácl ucho na dveře kabinky. Chanyeol tam nebyl sám, ale se svým kámošem Sehunem.

,,To je to tak hrozný?" povzdechl si Sehun. Nedalo mi to a pootevřel jsem dveře. Zahlédl jsem Chanyeola opírající ho se o zeď se založenýma rukama na hrudi. Sehun byl mimo mou zorní zónu.

,,Nedá mi ani chvilku klidu. Neustále mi píše a furt do mě mluví!" vyjekne, přičemž rozhodí rukama.

Čím víc, takhle mluví. Tak víc se obávám, že mluví o mně. Radši jsem dveře znovu zavřel a posadil se na záchod.

,,Ah..Chany," povzdechl si Sehun. ,,Pojď radši do třídy. Vyřešíme to po škole, jo?"

Zaslechl jsem pouhé zamručení a následné bouchnutí dveří.
Povzdechl jsem si. Opravdu mluvil o mně? A to jsem ho chtěl pozvat na ples!

Vzal jsem si svoje věci a vyběhl ze záchodů. Vletěl jsem do třídy a sbalil si věci.

,,Baeku? Co děláš?" zeptal se překvapaně Chen.

,,Musím zmizet. Řekni učitelce, že mi bylo špatně," zamumlal jsem a snažil se udržet slzy.

Nečekal jsem na jeho odpověď. Popadl jsem batoh a co nejrychleji ze školy utekl.

Běžel jsem jak nejrychleji jsem mohl. Zastavil jsem se až u nedalekého hřiště. V těchto hodinách sem nikdo nechodí. Všichni jsou buď ve školce nebo ve škole.

Posadil jsem se na houpačku a slzy začaly téct proudem.

,,Proč sakra brečím? Ani nevím, jestli mluvil o mně!" mluvil jsem se svým schizofrenním já. Snažil jsem se sám sebe přesvědčit, že to nebylo o mně. Jenomže vše sedělo. Já mu psal, já do něj poslední dobou hodně hustil, já ho celou dobu otravuju.

,,Sakra!" naštvaně jsem kopl do jednoho z mnoha kamínků.

,,Proč jsem jenom takovej idiot? Proč?!" zničeně jsem si rukama zajel do vlasů a lehce za ně zatahal.

,,Co jsem si myslel? Že by mě měl někdy rád? Jsem kretén," pokračoval jsem v samomluvě. Skončil jsem až v dobu, kdy jsem měl jít domů ze školy.

Doma jsem si mlčky vyzul tenisky, načež se zavřel v pokoji. Ještě jsem nikdy nebyl za školou a mám celkem strach, jak to bude pokračovat.

Vytáhl jsem z kapsy mobil. Měl jsem tam několik zpráv od Chena a dokonce i od Chanyho.

Ušatý trouba: kam si zmizel?

Ušatý trouba: ve škole je nuda..

Ušatý trouba: Chen říká, že ti bylo špatně..tak ať to není nic vážného :)

Ušatý trouba: příští týden budem psát z matiky..

Ušatý trouba: doučíš mě?

Nejsem náhodou otravnej? Tak proč mi píše?

Ten, co nechápe srandu: asi by jsme to doučování měli zrušit..

Ušatý trouba: cože?! Proč?! Udělal jsem něco špatně?

Ten, co nechápe srandu: ne, jen to bude pro nás oba nejlepší

Ušatý trouba: pro moje známky asi těžko..co jsem sakra udělal?

Ten, co nechápe srandu: musím končit..ahoj

Vypl jsem si internet a unaveně jsem spadl na postel.
Opravdu to chci celé skončit? Nemůžu popřít, že se mi líbí a budu s ním ještě dlouhou dobu chodit na střední.

Ah, Chanyeole! Proč zrovna ty?!

Pohled Chanyeola:

Co jsem sakra zase provedl? Ten test bez jeho pomoci nedám. A pokud nedostanu alespoň za 4, tak propadnu!

Ušᴀᴛý ᴛʀᴏᴜʙᴀ| ᶜʰᵃⁿᵇᵃᵉᵏKde žijí příběhy. Začni objevovat